Skip to main content
Vraag

wat voor lul?

• September 17, 2025
  • 21 reacties
  • 779 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Welke vorm heeft jullie lul? En maakt dat iets uit bij seks?

21 reacties

• September 17, 2025

wat bedoel je met vorm? De dikte, lengte, of ie recht of beetje krom is??

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 17, 2025

Ja

• September 17, 2025

slap 12 cm en stijf 17,5 cm de dikte weet ik niet, dat maakt allemaal niet uit bij seks 

• September 18, 2025

slap 12 cm en stijf 17,5 cm de dikte weet ik niet, dat maakt allemaal niet uit bij seks 

Ik denk dat de dikte juist wel belangrijk is. De mijne is slap 5 cm en stijf 12cm dikte is 4,5cm (breed) omtrek 12cm. Qua vorm ja hij is krom en draait af naar links en als ik sta wijst ie min of meer naar voren met een bocht dus. Ik ben ook nog besneden, dus slap en stijf heb ik altijd een blote eikel. De eikel is stijf een stukje dikker dan de rest van mijn lul en er hangt een klein straks zakje onder ongeveer net zo breed als mijn lul.

• September 18, 2025

En de kromming is soms wat lastig bij seks dat wel trouwens.

• September 18, 2025

@Kazighapje  ik ben nog helemaal kaal daar slap 8,5 en stijf 10,5cm. Slap en stijf heb ik nog een voorhuid. M’n ballen zitten altijd strak onder mn piemel en bij een slappe hang hij altijd over m’n ballen naar beneden met een boogje in het midden. Bij een stijve staat ie recht naar voren met ook een boogje naar beneden en ook in het midden. Ik weet niet of je dit wilde weten

• September 18, 2025

@Aubien , hoe oud ben je? Bij een slappe hangt de mijne ook over mijn ballen (hij ligt dus op mijn zak, die is groter dan mijn slappe) mijn lul is slap 4/5 cm en als het erg koud is nog minder.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 18, 2025

@Jongen17ehv ik heb eig wel echt precies dezelfde pik als jij ongeveer haha

• September 18, 2025

Haha, je probeert het je in te beelden. Echt zeker weet je natuurlijk pas als je het echt zou zien naast elkaar.

• September 19, 2025

@Aubien , hoe oud ben je? 

Ik ben 13

• September 19, 2025

En je voorhuid zit altijd over eikel las ik?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 19, 2025

Haha, je probeert het je in te beelden. Echt zeker weet je natuurlijk pas als je het echt zou zien naast elkaar.

Hahaha ja oke

• September 20, 2025

En je voorhuid zit altijd over eikel las ik?

Ja klopt maar ik kan bij een slappe en stijve m’n voorhuid makkelijk over m’n eikel krijgen 

• September 20, 2025

@Aubien , dat lijkt me wel chill.

• September 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Jongen17ehv  dat is zeker chill maar het is niet zo dat ik met aftrekken ook m’n hele voorhuid over m’n eikel schuif dat vind ik geen fijn gevoel 

• September 23, 2025

@Aubien , waarom is het geen fijn gevoel?

• October 4, 2025

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Jongen17ehv  ja het voelt dan een beetje alsof m’n eikel en dat stukje erachter heel droog wordt kan het gevoel moeilijk omschrijven 

• October 5, 2025

@Aubien , mijn eikel is eigenlijk altijd droog. Heel soms komt er wat voorvocht maar meestal is het gewoon droog. Wat bedoel je precies met dat stukje erachter?

• October 6, 2025

@Aubien , mijn eikel is eigenlijk altijd droog. Heel soms komt er wat voorvocht maar meestal is het gewoon droog. Wat bedoel je precies met dat stukje erachter?

@Jongen17ehv  dat droge voelt gewoon niet fijn, een beetje schraal zeg maar.  Met dat stukje bedoel ik dat als ik m’n voorhuid over m’n eikel schuif en dan nog een stukje verder dus zeg maar het einde van m’n piemel voor m’n eikel begint

• October 6, 2025

@aubien, je bedoelt de rand van je eikel dus de overgang van je eikel naar je lul zeg maar? Of bedoel je je toompje? De onderkant van je eikel?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 1, 2026

Welke vorm heeft jullie lul? En maakt dat iets uit bij seks?

Hey die van is recht en slap 10 stijf 18 best dik