Vraag

Wat vinden meisjes of homo's van sperma?

  • 14 October 2019
  • 8 reacties
  • 1934 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Ben gewoon nieuwsgierig hierna SPERMA. 

Ik was met een meisje van 15 jaar in bed..

Ze zei. geen condoom omdoen!

 

We waren bezig en ik zei kom zo klaar.. weet je het zeker? Ja ze zei ik slik toch de pil.

Toen ging ik ejaculeren of spuiten..

IK had het heetnnu en was erg  bezweet ik zei ik ga nu cola pakken onder. Ik kom mee zei ze.. we waren nog naakt.

Haar moeder was in de keuken ze deed heel cool of het heel normaal was. 

Jullie hebben sex gehad ik hoorde het. 🤣

Opeens zei ze tegen haar moeder SHIT.. ik lek uhhh Haar ma zei oh het is SPERMA is toch niet zo erg. Hier een doekje. 💪

 

Mijn vraag is wat vinden jullie van zaad meisjes of gay boys.. Vies of lekker? 🙄😛😕

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 9


8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Extreem-anoniem  

 

Ik ben zelf gay maar ik vind het lekker

 

Reputatie 1
Badge

@RepaidTrain11

Dus je vindt het niet erg als je zaad van een jongen of man in je Anus wordt gespoten?

Slik je het zaad bij pijpen ook van jezelf geprobeerd.

IK heb het geproeft smaakte niet gek zelfs beetje zoet. Ik eet graag aardbeien vandaar 

Reputatie 2
Badge +3

@Extreem-anoniem  ik vind het totaal niet erg 

Ik ben een trans meisje en bi, geef toe dat ik eens van mijn eigen goedje geproefd heb een vind dat het niet zo slecht smaakt + meesten zullen zeggen Taylor dat is vies maar het is mijn sperma en dat komt uit mij dus wat is zo vies dat ik dan eens proef?

Ik vind zaad van een jongen altijd heel geil. Ik wil zoveel mogelijk neuken en pijpen zonder condoom. Ik heb gelukkig een spiraaltje waardoor het geen probleem is. Als een jongen z’n zaad in me spuit voelt dat altijd als een cadeautje.

Reputatie 1
Badge

@Sha

Hey meisje, 

Hoe oud ben je? Blijf je ook op je rug liggen met benen hoog of wijd.. als een vriendje in je vagina sperma geejaculeerd hebt ? Wat voel je precies als hij aan het ejaculeren is? Laat je het dan vanzelf eruit lopen? meestal na 5-10 minuten wordt sperma erg vloeibaar.

Of ga je in de douche direct het wegspoelen?

Als het spiraaltje niet goed zit wordt je zwanger... 

Ben je daar niet bang voor of vind je het juist spannend als het gebeurt? Laat je de baby dan komen.. 

 

Ik ben gay en vind het super geil!

Als k met vrienden rukte gingen we ook altijd elkaar laten klaarkomen en elkaar rukken en pijpen en k ben zelfs een keer op de borst van een jongen klaargekomen en heb ook wel s m'n eigen sperma geproefd, was niet heel lekker whahah. 

 

Dus ja sperma vind k hartstikke geil, hoe meer hoe beter😉

@Extreem-anoniem 

ik ben 17 maar heb al 4 jaar ervaring met sex en jongens 😉. Als een jongen z’n cum in me spuit voel ik dat vaak tegen m’n baarmoeder aan komen. Het is lekker warm. Vaak gaat een jongen me erna beffen. Als ik klaarkom komt vaak z’n cum mee en ben ik gelijk leeg van binnen 😄.

een spiraaltje is best veilig, maar ik vind t stiekem ook wel spannend om zaad in me te hebben met het idee om zwanger te worden. Maar daar wil ik nog een paar jaartjes mee wachten. Eerst genieten, ook van de jongens 😉 Maar als ik zwanger wordt zou ik de baby wel gewoon laten komen.

Mooi verhaal heb je trouwens van je sexpartij met dat meisje. Sex is heel gewoon en lekker. Heb je genoten? Mooi dat de moeder van je meisje zo relaxed is. Ik vind zelf sex net zo gewoon en belangrijk als eten en drinken

Reageer