Vraag

wat vinden meisjes mooier

  • 6 December 2020
  • 5 reacties
  • 497 Bekeken

Badge

dit is een vraag aan meiden wat vinden jullie de perfecte penis. besneden of niet schaamhaar wel of niet laten staan, scheve penis naar links of rechts of recht, klein of groot


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Ik heb nog niet enorm veel ervaring, maar besneden of niet besneden maakt mij niet uit, het liefst niet te veel beharing (een beetje maakt mij niet uit) en scheef maakt me echt niet uit als het maar soepel gaat. 

Badge

en als je een moet kiezen besneden of niet?

 

Reputatie 5
Badge +6

en als je een moet kiezen besneden of niet?

 

De meest meiden zouden dan voor onbesneden gaan

 

flopflop13

Ik zelf ben helemaal GEEN fan van schaamhaar, dat sowieso. Dus glad geschoren is de go! Verder maakt besneden of onbesneden me niet veel uit. Ook omdat iemand hier niet veel aan kan doen. Ik denk dat de meeste meisjes dan onbesneden zouden zeggen als voorkeur omdat de meesten dat beter kennen. Maar wrss maakt het niemand uit. Krom maakt me ook niks uit, als het maar gewoon een beetje een redelijk strakke is, die gewoon een beetje soepel is inderdaad, hahaha. Het mooiste vind ik natuurlijk wel helemaal recht, maar dat bestaat amper, dus geen zorgen.

Badge

Hey, mij maakt het niet veel uit hoe die eruitziet. Alleen veel schaam haar vind ik niks. 

Reageer