Skip to main content

Hoi hoi, 

Even kort vraagje. Wat vinden meiden aantrekkelijk aan het lichaam van een jongen? Ben benieuwd!

 

Groetjesss

Vooral dat hij schoon is en lekker ruikt.  Ik zelf hou ook wel van een sportief lijf maar dat ik zeker geen must.  Ik kan iemand ook aantrekkelijk vinden zonder. Maar iemand die vies ruikt dat knap ik echt meteen op af. 


Ik vind jongens echt aantrekkelijk als ze een soort scheef ontdeugend lachje hebben, of als het gezicht helemaal blij oplicht als hij je ziet. En als hij langer is dan ik dan is dat mooi meegenomen.


Het meest aantrekkelijk vindt ik ook dat scheve lachje. Slechte geur is een grote afknapper. Sport lichaam maakt mij helemaal niks uit, maar hij moet niet heel behaarde benen hebben.


Ik vindt het aantrekkelijkste aan een jongen dat hij best gespierd is en dat hij niet rookt en hij moet populair zijn de rest maakt me eigenlijk niet zo veel uit


Ik vindt het aantrekkelijkste aan een jongen dat hij best gespierd is en dat hij niet rookt en hij moet populair zijn de rest maakt me eigenlijk niet zo veel uit

Populair maakt me dan weer echt niks uit.  

 


@M.b Beetje jammer dat ik wel behaarde benen heb, maar als je het scheert vind ik het gay (ik heb er niks op tegen)


geur,ogen en haar,

like als je ruikt net alsof je 3 weken niet hebt gedoucht ja sorry

en als je bloempot kapsel hebt ja doeg


als delen duidelijk geaccentueerd zijn

 

xx Ongel


1. Haar kleine krulletjes weetje wel

2. Sixpack😍😍😍 als je dat heb 10/10

3. Lang niet te lang maar wel langer dan mij

4. Aardig en lief

5. Knuffel - laar


@M.b Beetje jammer dat ik wel behaarde benen heb, maar als je het scheert vind ik het gay (ik heb er niks op tegen)

Hoe is dat gay? Echt het belachelijkste wat ik heb gehoord, ooit.


@M.b Beetje jammer dat ik wel behaarde benen heb, maar als je het scheert vind ik het gay (ik heb er niks op tegen)

Ik bedoel gewoon niet heel behaard, maar natuurlijk haar op je benen maakt helemaal niet uit dat is gewoon natuur. Maar je hebt zulke jongens waarvan de benen donker lijken door al dat haar en dat vindt ik dan minder aantrekkelijk.


@benebird ja sorry bedoelde niet zo, maar dan heb je meteen weer gezeik op school weet je wel

@M.b Ja snap ik, maar je hebt idd ook extreme varianten! haha


@M.b Beetje jammer dat ik wel behaarde benen heb, maar als je het scheert vind ik het gay (ik heb er niks op tegen)

Beetje raar wel idd. Wat is daar nou gay aan?


@benebird ja sorry bedoelde niet zo, maar dan heb je meteen weer gezeik op school weet je wel

 

Nee ik weet niet "weet je wel" ik scheer mn benen om de 2 - 3 weken en niemand heeft dat ooit tegen me gezegd. Maar als jij je been haar wil laten staan is daar niks mis mee natuurlijk.

 

Deel tekst  verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.


Okey, ik vind het aantrekkelijk als:

  1. Hij zn mouwen heeft opgestroopt (geen idee waarom maar tochhh🤤)
  2. Hij sieraden draagt 
  3. Hij langer is dan mij. 
  4. Zijn haar goed zit. ZIJN HAAR MOET GOED ZITTEN!!!
  5. Hij moet inderdaad goed ruikennnnnn
  6. geen flauw idee. 

groetjesss


  1. krullende haren/verzorgt uitziet
  2. aardig is
  3.  sportief is (hoeft niet per se gespierd te zijn)
  4. stoere kleding dragen
  5. Haar moet goed zitten
  6. als die langer is dat vind ik eigenlijk nog het leukst
  7. Als die het idee geeft om wat leuks te gaan doen
  8. dat was het wel zo’n beetje

Reageer