Skip to main content
Vraag

wat vinden meiden van schaamhaar?

• June 18, 2026
  • 5 reacties
  • 500 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii ik ben een jongen van 17, 180 licht getint en een bril ben redelijk dun penislengte=17cm en ik heb dus een redelijke bos haar daaronder. Ik scheer het zelf niet heel vaak omdat ik het gwn fijn vindt zelf, nu vroeg ik mijzelf af wat meiden ervan vinden als een jongen redelijk wat schaamhaar daaronder heeft zitten? Zelf vindt ik het bij meiden eigenlijk wel sexy en geil maar vroeg me af wat jullie ervan vinden?

Btw als je nog vragen heb stel ze gerust :)

5 reacties

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben zelf een jongen en ik vind zelf mijn schaamhaar tot op een bepaalde lengte mooi en fijn. Bij andere jongens vind ik dat hetzelfde en mijn ex vond het ook niet erg 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 19, 2026

Heey ik heb zelf vaak of helemaal kaal of ook een bos. Met seks vind ik het eigk lekkerder zelfs als een jongen veel schaamhaar heeft en met aftrekken ook. Alleen met pijpen ga ik dan ietsje minder ver soms x

Merel12345
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 19, 2026

Hey ik vind het wel geil wat haar daar maar het wat minder met pijpen dat haren in je mond krijgt ik vind het mooiste wat haar maar niet te lang dat met pijpen geen last hebt 😘

Zelf heb ik of kaal of wat haar

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 20, 2026

Ik heb nog niet echt schaamhaar maar misschien zou ik het scheren als het veel werd en lelijk. Echt mooi en nuttig is het niet maar ja het hoort erbij

• Net nieuw
  • July 7, 2026

als je seks gaat hebben vraag het aan je gf wat zij wil dan is het altijd goed <3