Skip to main content
Vraag

Wat vinden meiden van mij?

• August 3, 2026
  • 6 reacties
  • 202 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben benieuwd wat jullie meiden (jongens mogen ook reageren) van mij vinden. Hier wat info over mij:

Lightskin/Latino jongen van Surinaams, Spaans, Portugees, Dominicaans, Belgisch Nederlandse afkomst 

16 jaar

178 lang

60 kg

18 cm lul

Bruin haar

Bruine ogen

Sportief (voetbal op hoog niveau)

Grappig 

Soms beetje onzeker 

Dat was het wel zo'n beetje als jullie meer vragen hebben mogen jullie ze gerust stellen. Ben ook benieuwd hoe jullie eruit zien dus laat dat ook weten. 👋👋

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

Edit: Bruin Krullend haar

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

Hallo ik ben een meisje van 14 (word overeen paar dagen 15)

Ik vind je lengte prima ik hou van jongens die langer en ouder dan me zijn. Je ogen en haar kleur zijn ook prima vind ik. Alhoewel ik meer op zwartharige jongens val. Maar he soms ook niet. Ik vind grappige en sportieve jongens ook wel leuk hoor.😊

En wat die onzekerheid die je hebt. Ik zou zeggen: Maak je maar gewoon geen zorgen over wie je bent of hoe je eruit ziet of wat je doet. Iedereen is anders en laat je vooral niet gek maken door de kritiek of meningen van andere over je. Je bent prima zoals je bent😊

Wat over mij

Leeftijd: 14 over een paar dagen 15

Uiterlijk: Bruin haar tot mijn schouders, bruine ogen, slank, dun, cupmaat b.

Lengte: 1 meter 63

Persoonlijkheden: Nou ik ben van mezelf een pittig meisje, ik heb temperament dus zegmaar fel, vurig, passievol, recht door zee, ik heb hele slechte en droge humor, eh ik ben flirty, slim, wijs, en als ik je echt vertrouw heb ik een heel warm behulpzaam hart en zelfverzekerd en ik ben sportief.

Dus ja dat een beetje.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

Tyy voor je reactie, jij klinkt opzicht ook wel als een meid die ik wel beter zou willen leren.

Vooral je persoonlijkheid pakt me wel met dat je aardig pittig bent van jezelf, ik houd namelijk wel van pittige meiden met veel temperament.

Qua uiterlijk zou je ook echt precies mijn type kunnen zijn.

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

@ANO.NIEM jammer he. Dat we elkaar niet in het echt zouden kunnen ontmoeten. Ik denk zelf dat we best wel goede vrienden hadden kunnen worden, maar als je advies wilt of nodig hebt je kunt mij gewoon altijd wel wat vragen of ik reageer wel op je topics. Je mag de mijne ook altijd beantwoorden. Ik sta wel open om je te helpen als je problemen hebt😊

En mijn tip wees gewoon lekker jezelf en laat je vooral niet gek maken door mensen en wat ze over je vinden. Ik snap heel erg hoe dat kan voelen, maar je kan er zelf ook zelfverzekerder gaan voelen door te denken: Jij bent uniek er is maar 1 persoon die is zoals jij. Dus wees niet onzeker over wie je bent, hoe je eruit ziet, wat je wilt. Oké en ik kan je helpen als je problemen hebt via dit forum.😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

@Spicey Girl jaaa, denk zelf ook inderdaad dat we goeie vrienden zouden kunnen zijn als we elkaar zouden konden ontmoeten, mr in iedergeval bedankt voor je lieve reactie waardeer ik enorm ❤️

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2026

Graag gedaan hoor ik help iedereen graag hoor, maar mocht je ooit advies willen ofzo ik zou kunnen kijken wat ik voor je kan doen😊 ik doe en help iedereen met liefde❤️😊

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥