Skip to main content
Vraag

wat vinden meiden aantrekkelijk tijdens seks

• January 28, 2026
  • 11 reacties
  • 1072 Bekeken

hoiiii ik ben wel benieuwd naar wat meiden juist wel en niet aantrekkelijk vinden tijdens seks. wat zijn de grootste turn ons en turn offs, natuurlijk verschilt het voor iedereen per persoon maar ik wil een beetje een algemeen idee krijgen. het kan zowel om lichaam gaan als gedrag. 

11 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 28, 2026

Ik zeg mijn geslacht niet 🫣 maar ik kan best even reageren toch. Voor een algemeen idee. Ik zal ten eerste even zeggen: ik wil nog lang geen seks. Mss wel nooit. Dat zien we nog wel. Maar ik zou het vooral fijn vinden als mijn partner lief en normaal doet en grenzen respecteert. 

Liefs Yusa 🙂

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

Hey    

• ik vind super geil als een  jongen je lichaam en  je rondingen  super mooi vind en daar super van kan genieten en  kan zitten en vast kan pakken 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

Heey jongen 

Hier ik kan echt genieten van het genot van de ander met jongens en meisjes ben bi top

• Topic-opener
  • January 31, 2026

--onnodige quote verwijderd--

dat snap ik ​wel bij jou haha @Merel12345 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

Hey    

• ik vind super geil als een  jongen je lichaam en  je rondingen  super mooi vind en daar super van kan genieten en  kan zitten en vast kan pakken 

Klint best wel gek de jongen mag best wel goed stevig mijn rondingen vast pakken het mag best  pijn doen  

• Topic-opener
  • February 2, 2026

@Merel12345 haha klinkt helemaal niet gek hoor rondingen vastpakken is juist heerlijk om te doen vooral als ze best groot zijn. hoeveel pijn heb je het dan over en wat precies?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

@travisgeil  

Ik vind ook  lekker omdat te doen bij mijn vriendin  en ze heeft best groot  rondingen en mag ze  dan  vast hard vastpakken 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 3, 2026

@Merel12345 haha klinkt helemaal niet gek hoor rondingen vastpakken is juist heerlijk om te doen vooral als ze best groot zijn. hoeveel pijn heb je het dan over en wat precies?

Hey gewoon knijden en knijpen en stevig vast pakken en er aan zuigen gewoon stevig vast pakken.

Een vriendin en haar vriendje wilde trio en ging best goed maar die jongen was door mijn lichaam wat  te geil geworden  en wat hard vast ge pakt zijn stond er in 

• Topic-opener
  • February 5, 2026

Hey gewoon knijden en knijpen en stevig vast pakken en er aan zuigen gewoon stevig vast pakken.

Een vriendin en haar vriendje wilde trio en ging best goed maar die jongen was door mijn lichaam wat  te geil geworden  en wat hard vast ge pakt zijn stond er in 

ik wil ook echt super graag een trio proberen ik zou daar ook heel geil van worden vooral met zulke grote tieten.  niemand die ik ken wilt zoiets doen helaas haha ik ben te geil voor mijn vriendinnen.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 5, 2026

Ik heb het  met twee beste vriendinnen en hun  vriendjes gedaan en je kunt zien dat ze genieten van mijn lichaam zekker van mijn tieten en billen  

• Topic-opener
  • February 5, 2026

@Merel12345 ik ben echt jaloers, dat zou ik ook wel willen en dan zou ik al helemaal genieten