Skip to main content
Vraag

wat vinden meiden aantrekkelijk?

• December 13, 2025
  • 5 reacties
  • 736 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey meiden, 

Ik ben een jongen van 13 en heb een vriendin. Ze stuurt soms snaps van haar in haar bh en ik vindt dat best wel knap, alleen wat vinden meiden nou nice om te zien van jongens? Iets wat ongeveer hetzelfde is als meiden in een bh?

5 reacties

Mango11
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

Hoi, 

Ik denk dat je op het verkeerde subforum zit, maar ja om niet mierenneukkerig te doen, zal ik je vraag toch beantwoorden

Nou, ik ben zelf lesbisch dus ik weet niet of je hier veel aan hebt, maar ik denk dat meisjes het qua innerlijk heel belangrijk vinden dat je gwn jezelf bent, en qua uiterlijk kun je misschien een leuke (wellicht wel een beetje spicy) foto van jezelf sturen en kijken of ze het leuk vindt. Je kan het natuurlijk ook aan haar vragen.

Maar pas wel op met wat voor foto's je stuurt, het kan uit de hand lopen, en als jouw vriendin jou ook foto's stuurt van haar in bh, moet je die ook niet doorsturen want het kan levensverwoestend voor haar zijn. (Beetje off-topic, maar ik wou je even waarschuwen.)

Doeiii, groetjess!!!

Forum|alt.badge.img+2

Je moet gewoon beetje je bovenkant van je onderbroek het moet niet dat je je worstje ziet of worst natuurlijk maar dan moet je die sturen en zeggen stuur de camera dus met pijltje omhoog naar rechts naar links en naar onder als ze naar onder doet dan doe je wel een foto van je worstje natuurlijk in onderbroek en dan moet je daar een emotie op doen dan kijken wat ze gaat zeggen 

kikker223
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 21, 2025

ik weet niet wat hier gezegd word maar zeker geen bovenkant van je onderbroek. Spieren wel 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 21, 2026

Dank voor jullie reactie, meiden, nog meer dingen die jullie lekker vinden om te zien? 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 28, 2026

Ik denk dat je wat teasend moet zijn, een deeltje onderbroek, je bloot bovenlichaam ofzo. Maar niet te ver gaan zou ik zeggen!