Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van plassen onder de douche?

• August 5, 2025
  • 24 reacties
  • 1439 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik lees van zo veel forum leden dat ze dit geil vinden en ik snap eigenlijk niet waarom. Ik doe het ook, plassen onder de douche, maar dat is puur omdat het praktisch en water besparend is. 

Maar wat vinden jullie van plassen onder de douche? En kunnen jullie je iets voorstellen dat sommige dit geil vinden. Zo ja, waarom dan?

24 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Nee vind het niet geil maar wel makkelijk ik heb geen zin om me weer aan te kleden om dan naar de wc te gaan om te plassen dus dan maar boven het putje dat het meteen weg loopt 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 5, 2025

Ik doe t ook gewoon omdat t makkelijk is dus vind er niets geils aan maar ik vind t dan wel weer n spannend idee als ik zoals laatste op vakantie bij de douches fantaseer dat t meisje naast me staat te plassen 🫢

Forum|alt.badge.img+1

Als ik plas onder de douche, dan trek ik me zelf ook een beetje af. Tijdens het plassen, dat gevoel is echt lekker. 

Forum|alt.badge.img+1

Ik zie nu dat je een meisje bent, sorry

• August 6, 2025

@Wolf  als ik tijdens het douchen moet plassen stap ik uit de douche en ga ik naar de wc en stap daarna er weer onder. Tenzij de wc bezet is ik vind dat zo stinken plassen onder de douche 

• August 24, 2025

Als ik plas onder de douche, dan trek ik me zelf ook een beetje af. Tijdens het plassen, dat gevoel is echt lekker. 

Ik doe het ook hoor, denk veel andere jongens ook.

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

Zelf doe ik het ook soms als ik moet. Gewoon waterbesparing en het spoelt toch weer weg. Ik vind er niks raar aan, maar ik vind het ook zeker niet geil

Froukje17
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 24, 2025

ik doe het wel want anders moet ik de hele gang door (er zit geen wc in onze badkamer)

maar ik word er ook niet geil van

bye

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

Ik doe het ook is veel fijner dan weer naar de wc te moeten als je uitgekleed bent .

Dan maar snel boven het putje en dan de waterstraal even op het putje dat het weer schoon en weg is 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 24, 2025

Ik doe het ook, soms word ik r geil van en dan plas ik over me heen soms ook niet en die doe ik het gwn omdat het practisch is.

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 25, 2025

Is gewoon praktischer maar nee ik wordt er verder niet geil van in de douche 

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 25, 2025

Ik doe dit maar hewoon omdat het handig is, niet om geil te worden ofz

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik doe het omdat ik als ik ga douchen ik moet plassen (waaaaroooom?????) en dan wil ik de douche niet uit. Heeft niks te maken met dat het lekker is..

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Ik doe het niet zovaak omdat ik vaak in het zwembad douche . Maar als ik thuis douch laat ik het lopen ik zie wel waar het terecht komt er dat is idd water besparend iets van 5L per keer. Voor iedereen als je zelf thuis doucht laat het lekker lopen in publieke douche niet 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

@Wolf ik doe het nooit en zo het ook niet geil vinden, alleen maar vies. Daar is toch een wc voor

XXX Yusa 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 12, 2025

Ik doe dit ook, omdat het handig is. 
ik zou wel graag een willen dat er iemand over mij plast, wil het eens proberen omdat het leuk lijkt :)

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

Ik vind het best wel vies eigenlijk haha, daar is de wc toch voor? In een zwembad vind ik al helemaal walgelijk

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 12, 2025

ik doe het nauwelijks, maar als ik moet doe ik het.

• October 13, 2025

Ik doe het ook wel omdat ik soms pas voel dat ik dringend moet als ik de eerste douchewaterstraal over mij krijg, ik ga dan egt nie afdrogen, naar de wc en dan weer in de douche. 

Het is normaal en ik vind er niks geil aan .      

(Het is even natuurlijk om in de douche te pissen, dan bloot te slapen, iets waar blijkbaar andere forummers ook al geil van worden )

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 31, 2025

@KingSig ik heb het al gedaan iemand over mij laten plassen is ook heel leuk 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 31, 2025

Vind het nogal vies eigenlijk en helemaal niet geil

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 31, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Wolf  Der zijn al meerdere topics hier over 

• October 31, 2025

Ja ik plas soms onder de douche. Dat loopt weg in het putje, en er volgt voldoende water. Maar plassen onder de douche wind mij niet op. En mocht ik opgewonden zijn, dan geef ik mijn zaadcellen volop de ruimte om te zwemmen.  

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Ik vindt zelf het gevoel van urineren erg fijn en plassen onder de douche bespaart water dus het is een win-win voor mij want alles wordt toch weggespoelt.

Ik vindt het voornamelijk geil als mijn vriendin over mijn benen of voeten heen plast tijdens het douchen omdat ze daarmee een stukje dominantie toont/haar bezit markeerd (dat zijnde dan mij).

Bij verdere vragen, stel ze gerust.