Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van luiers?

• August 6, 2025
  • 7 reacties
  • 338 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik kan me niet meer herinderen de laatste keer dat ik een luier heb aangedaan. Wat vinden mensen zo fijn aan het dragen van eentje?

En hoe zorg je er voor dat het niet stinkt? Ik kan me namelijk voorstellen als je rondloopt met poep en plas, dat dat heel erg kan gaan ruiken. 

Ook vind ik het zeer bijzonder dat er zo veel topic's hier zijn van mensen die het geil vinden om er eentje te dragen. Terwijl ik het meer zie als een medische noodzaak als iets seksueels. Kan iemand dat mij uitleggen?

xx liefs Wolf 🐺

7 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 6, 2025

Dat snap ik ook niet helemaal wat mensen er zo fijn aan vinden .

Ik heb ze helaas nodig voor mijn plasprobleem snachts en soms overdag door een hele zwakke blaas .

Maar een poep luier gaat stinken maar plas luier valt mee als je optijd verschoond gaat dat niet stinken 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Ik HEB even lang geheugen van vroeger. Weer dat ik als Klein kind in de luier al en stijf piemeltje  kreeg als ik werd verschoond 🥴

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Idk, de laatste keer dat ik een luier aanhad was toen ik 2 was waarschijnlijk. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen het geil vinden :D

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 6, 2025

Het kan Lekker voelen om in je onderbroek te plassen of in een luier omdat je je lekker vrij voelt als toen je nog een kleintje was. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2025

Ik vind het niet perce  fijn, maar wat ik wel fijn vind is dat ik sochtends niet in een nat bed wakker wordt.

Ik draag luiers eigelijks niet voor de leuk maar omdat ik een bedplassen ben😞😞

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 2, 2025

Het enige wat ik fijn vind aan luiers is dat ze mij droog houden en mij beschermen tegen gênante ongelukjes. In dat opzicht zijn ze fijn maar het liefste zou ik net als al mijn leeftijdsgenoten gewone onderbroekjes willen dragen.

En even over de geur... een plas luier ruik je eigenlijk niet luiers hebben een soort neutralizer waardoor de geur eigenlijk in de luier blijft zitten dus niemand zal het merken als je een ongelukje hebt gehad. Poepgeur zou je zeer waarschijnlijk wel ruiken maar gelukkig heb ik geen problemen met mijn darmen en dus bijna nooit een vieze luier.

😘

• September 3, 2025

Als iemand die zonder gebruik van luiers ook in natte bedden wakker zou worden vind is het dragen luiers niet seksueels voor mij. Ze zijn zoals Fleur en NN15000 ook al zeiden vooral een handig en prettig hulpmiddel om mijn bed droog te houden en een goede nacht slaap te krijgen.

De luier opzich geeft mij inmiddels door deze asosciatie wel een beschermd en geborgen gevoel, maar dat is niet seksueels. Stinken doen ze eigenlijk nooit of amper omdat ik er ook alleen in plas. Als je hem heel lang draagt of wanneer je te weinig drinkt en heel erg gele urine hebt kan het gaan stinken..

Liefs!