Vraag

Wat vinden jullie mooi of leuk aan jongens?

  • 30 July 2021
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Soms vraag ik me af wat jullie nou leuk vinden, ik wil zelf namelijk ook een vriendin. Dus kan er ook advies bij hoe ik een vriendin krijg. 

Liefs Jochie


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Het is natuurlijk erg persoonlijk wat ik leuk vind.

Het verschilt erg per meisje  dus denk niet dat iedereen dit leuk vind.

Ik vind het leuk als ze langer zijn dan mij , lief zijn, knap zijn in de zin van cute, en volwasse zijn een als ik mee kan praten.

Maar ik ben nu verlieft op en jonge die meeste van dit niet is dus het hooft allemaal niet om er verlieft op te worden.

  Hoe je en vriendin krijgt is simpel. Je vind iemand leuk, je woord vrienden(dit hoeft niet.), je zecht tegen haar dat je haar leuk vind en vraag of ze met je uit wil gaan. En als ze ja zegt gaan jullie samen uit en als dat goed gaat heb je en vriendin. Sorry dat Ik geen andere manieren weet.

Reputatie 1
Badge +1

Elk tip kan ik gebruiken. Dank je wel😁✌

 

Reputatie 1
Badge

Ik vind jongens leuk die wat ouder dan mij zijn, krullen is ook wel leuk, blauwe of groene ogen, langer en sixpack maar niet te erg haha dit vind ik leuk aan jongens hahaha hopelijk heeft het geholpen!

Reputatie 1
Badge +1

Dit verschillend, niet iedereen vindt hetzelfde leuk.

zelf vind ik het leuk als een jongen wat langer is dan mij, en een leuke lach heeft. Ook is het leuk als hij sportief is, en niet bang is om nieuwe dingen te proberen.  Sixpack is natuurlijk mooi meegenomen, en besteed ook wat tijd aan je kleding en haar.

verzorgd is natuurlijk belangrijk. Verder gewoon jezelf zijn, want mensen kunnen gemakkelijk zien als je nep doet. Succes!

Reageer