Vraag

Wat vinden jullie het leukst tijdens sex?

  • 23 October 2019
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

Badge

Wat vinden jullie het leukst aan sex met een jongen of meisje en waarom? Ik zelf vind het leuk om gepijpt te worden en dat iemand altijd lekker zachtjes aan me zit.


7 reacties

Penetreren tijdens knuffelen en zoenen elkaar goed vastpakken, kussen en penetreren vind ik het leukst 

Lekker veel strelen en knuffelen, ook tijdens het neuken met een jongen. Ik vind het ook altijd enorm geil als een jongen zonder condoom in me klaarkomt en m’n kutje volspuit.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb nog nooit seks gehad, maar het lekkerste vind ik als mn ballen worden gelikt (Heerlijk!)

Daar word ik enorm geil van!

Heyo,

Het leukste aan de seks is dat we beiden het fijn vinden en genieten. Op welke manier we seks hebben of hoe we dat doen is niet belangrijk zolang we beiden er een goed gevoel hebben en genieten. 

 

See ya!

Spookyzx. 

Lekker veel strelen en knuffelen, ook tijdens het neuken met een jongen. Ik vind het ook altijd enorm geil als een jongen zonder condoom in me klaarkomt en m’n kutje volspuit.

Als je maar wel op de pil zit anders kan je zwanger worden 

Lekker veel strelen en knuffelen, ook tijdens het neuken met een jongen. Ik vind het ook altijd enorm geil als een jongen zonder condoom in me klaarkomt en m’n kutje volspuit.

Als je maar wel op de pil zit anders kan je zwanger worden 

Klopt! Ik heb een spiraaltje in, dus dat kan niet gebeuren :)

gamen haha

Reageer