Vraag

Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een jonge?( voor meisje)

  • 10 September 2021
  • 5 reacties
  • 306 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

hey ik was ff benieuwd.

Wat vinden jullie(meiden) nou aantrekkelijk bij een jongen kwa gedrag en uiterlijk?

De groeten


5 reacties

Badge

Ik vind jongens   als ze zich normaal gedragen niet roken of drinken en vooral niet stoer doen het aantrekkelijkst. Qua uiterlijk vind ik wat slankere jongens leuk (hoeft niet een sixpack ofzo). Ook hou ik wel van wat langer haar niet heel lang maar een midden scheiding vind ik wel cute. De rest maakt mij niet zo veel uit

Reputatie 2
Badge +2

Het maakt mij persoonlijk niet uit hoe een jongen eruit ziet, en dat is voor elk meisje anders. Maar kwa persoonlijkheid is het heel belangrijk dat je een meisje op haar gemak kan stellen en dat jij zichtbaar op je gemak voelt bij haar. Zorg er ook voor dat je niet heel anders gaat doen als je met vrienden zit, dats gewoon fucking irritant.

Reputatie 1
Badge +1

Voor mij een jongen met een goed lichaam, mooie kaaklijn geen middenschijding!!!!

En ja leuke persoonlijkheid

Badge

een leuke persoonlijkheid is het belangerijkst

verder als hij verzorgt is en geen trainingspak ofzo iets altijd aan heeft is het prima. Een middeschijding vind ik niet heel mooi maar dat is voor iedereen ander

 

Reputatie 4
Badge +4

Uiterlijk : niet kleiner dan mij , geen tattoos , geen overdreven dikkerd , geen slechte adem , leuke hippe kledij (zonder te overdrijven) , geen drinker of druggebruiker (roken mag,doe ik zelf ook)).

Innerlijk : vooral betrouwbaar en eerlijk zijn , ik val wel op een beetje verlegen niét op haantjes en stoere praat.

Reageer