Skip to main content

Hey allemaal. Ik ben zelf een meisje van 13 en ongesteld. Maar ik vroeg me af, hoe denken jongens daarover? Vinden jullie dat vies of normaal? Of iets anders? Laat maar weten xx Anoniem Iemand

Jongen (13jaar)

Ongesteldheid is toch gwn normaar?

Het gebeurt bij elk meisje. (Lijkt mij)

Gwn een normaal proces van het vrouwelijk lichaam.

Als een jongen je hier over aanspreekt en zegt dat het vies is is hij waarschijnlijk gwn onzeker over zn eigen lichaam met zn hangende worstje van 3 cm

Want vies en goor is ongesteldheid niet.

Vooral heel vervelend. (Zo is mij verteld)

Ik ben het met @Anoniempje333  eens.

Het hoort nou eenmaal bij het menselijk lichaam.

Bedankt voor jullie antwoord! En bedankt dat jullie er zo over denken

Ik vind het gewoon normaal, niks raars aan. Hoort er nou emaal bij.

Hoi. Als ik een vriendin had dan zou ik als ze ongesteld is haar gewoon steunen en vragen of ik iets voor haar kan doen. En lief zijn voor haar. En ik vind het heel normaal en al knap genoeg dat meisjes dat elke maand moeten hebben. Dus niet raar maar wel een hug ;)

Groetjes liefs Julian X

@Julian12 Lief!

gewoon normaal een meisje kan daar ook niks aan doen

Hey allemaal. Ik ben zelf een meisje van 13 en ongesteld. Maar ik vroeg me af, hoe denken jongens daarover? Vinden jullie dat vies of normaal? Of iets anders? Laat maar weten xx Anoniem Iemand

Ik vind het gwn kut voor jullie want k ben blij da ik het ni heb

Ma als jullie vingeren doen jullie da ook als jullie ongesteld zijn?

Klein beetje vies maar is normaal heeft elk meisje als ik een vriendin had die dat had zou ik gewoon extra lief zijn chocola halen extra knuffel gwn steunen 

Heyy ik ben nu 15 en ben wel een meisje. Ik weet wel van mijn vriend dat hij het niet vies vind maar juist normaal, hij komt ook altijd na school dan langs (want blijf dan vaak ziek thuis) en komt gwn lekker bij mij in bed liggen. Ik zou zelf als je een vriend hebt gwn zeggen wat je voelt enzo, want zij merken het niet en zo kunnen ze er rekening mee houden. Mijn vriend weet bijvoorbeeld dat ik altijd heel misselijk ben dan en eigenlijk niet wil eten, dus hij appt mij altijd of ik al gegeten heb dan of bijvoorbeeld als hij er is of ik misschien wat fruit wil of bijvoorbeeld thee.

Een echte goeie jongen vind het normaal en helpt als iemand hulp nodig heeft en lacht niet uit of gaat kloten 

mij vriendin, bleef bij me slapen,  en was die middag ongesteld geworden, ik vroeg haar wat heb je nodig, en ben voor haar, naar de super markt gegaan, en heb voor haar een doosje tampons, en maandverband gekocht. heb een plankje in me kast voor haar leeg gemaakt, waar zij  haar spulletjes kwijt kan,  en pijnstillers heb ik, ook gekocht voor haar. 

Reageer