Vraag

wat vinden jongens van mij?

  • 25 March 2024
  • 15 reacties
  • 609 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte?

2:een klein buikje of echt een plank? 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat?

4: wat is jouw ideale cupmaat? 
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden?

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? 
9: kaal geschoren of niet? 
10: billen man of borsten man 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen?

17: wat vinden jullie een goede kont? 

 


wat vonden jullie van deze lijst? 
 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )


 
 
 


15 reacties

Reputatie 4
Badge +3

1: wat vinden jullie van mijn lengte? Goed

 

2:een klein buikje of echt een plank?  klein buikje mag

 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? erg lekker

 

4: wat is jouw ideale cupmaat? B denk ik want ik hou niet van grote borsten

5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? gepijpt worden

 

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  beffen

9: kaal geschoren of niet? ik ben kaal en glad geschoren en vind lekker als een meisje dat ook is

10: billen man of borsten man borsten

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? samen film kijken en dan elkaar uitkleden, zoenen, strelen, seks hebben

 

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? leuk ik voetbal ook

 

17: wat vinden jullie een goede kont?  niet te groot en lekker strak

 

 

 

wat vonden jullie van deze lijst?  leuk, ik ben er beetje geil van geworden😊

 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

Badge +1

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? Goed

2:een klein buikje of echt een plank? Mnu

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Prima

4: wat is jouw ideale cupmaat? Geen idee
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt worden

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? Beffen
9: kaal geschoren of niet? Beetje haar
10: billen man of borsten man billen

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?

weet niet gwn goede lange sex miss meerdere keren

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen?

vaak wel goed

17: wat vinden jullie een goede kont? 
mooie vorm met veel volume


wat vonden jullie van deze lijst? 
 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

 
 

 

Reputatie 2
Badge +1

 

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte?  gwn wel prima

2:een klein buikje of echt een plank? maakt mij niet uit als ze naar niet dik is

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? gwn goed

4: wat is jouw ideale cupmaat? ergens tussen de b en d
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? zwz gepijpt denk ik

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  ik denk beffen mr ik heb beide nog nooit gedaan
9: kaal geschoren of niet? ik denk kaal geschoren
10: billen man of borsten man zwz billen

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? eerst thuis film kijken en dan gaan neuken

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? wel leuk 

17: wat vinden jullie een goede kont? groot en rond


wat vonden jullie van deze lijst? 
 


 
 
 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

 

wat vonden jullie van deze lijst?  leuk, ik ben er beetje geil van geworden😊

 

 

 

Dankjewel ❤️ had niet verwacht dat iemand er geil van werd 

Reputatie 4
Badge +3

Graag gedaan hoor. Haha als ik me voorstel hoe je er uit ziet en wat ik allemaal met je zou kunnen of mogen doen word ik daar wel geil van ja...😊😘

Reputatie 1
Badge +1

@Super en @Anoniemm2008

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Reputatie 3
Badge

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte?groot ben 140-145cm

2:een klein buikje of echt een plank? Klein buikje maar niet overdrijven 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat?idk

4: wat is jouw ideale cupmaat? Idk
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken  worden? Allebei

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? Nog niet gedaan 
9: kaal geschoren of niet? 
10: billen man of borsten man borsten 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Chill en dan hard

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Goed

17: wat vinden jullie een goede kont? Normaal


wat vonden jullie van deze lijst? Leuke lijst 
 


 
 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

 

Reputatie 1
Badge

k ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? Dik in orde

2:een klein buikje of echt een plank?  Buikje geen probleem  ook plat is goed

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Lekker ik hou van cub mast B

4: wat is jouw ideale cupmaat?  A Of B
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt worden 

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? Beffen 100%
9: kaal geschoren of niet? Kaal
10: billen man of borsten man billen 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?  tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 6 (zie onder)

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Stoer

17: wat vinden jullie een goede kont?  Heel welkom maar pronk er niet te veel mee 


wat vonden jullie van deze lijst? geil net zoals jij 

 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon



 


 

Reputatie 2
Badge +2

Als je nog vragen hebt hoor ik ze graag 😏

 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

 

 

 jij bent echt geill

 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? 171 is prima normaal 

2:een klein buikje of echt een plank?  Klein buikje mag ofc 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Ik vind het prima ik houd niet van te groot 

4: wat is jouw ideale cupmaat?  B en C 
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt ofc 

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  Beffen met vingers er in 
9: kaal geschoren of niet?  Kaal op schaamlippen maar er boven maakt me niet uit 
10: billen man of borsten man  gezicht 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Op een date eerst een zoveelste date elkaar vertellen dat we van elkaar houden en als we thuis komen elkaars brein er uit neuken 

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Prima

17: wat vinden jullie een goede kont?  Een meid met grote tieten maar slechte kont is lelijk een meid met een geile kont maar kleine tieten is geil 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )

 

 

Badge

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? Goede lengte, toch!

2:een klein buikje of echt een plank? Een buike kan heel sexy zijn! Vind het geil om ernaar te kijken en is ook leuk om te zoenen enz

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Prima!!

4: wat is jouw ideale cupmaat? Persoonlijk vind ik alles t/m E  heel aantrekkelijk (soms kan E ook wel mooi zijn), maar groter vind ik zelf te groot. Ik vind tepels veel belangrijker dan cupmaat.
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt. Aftrekken kan ik zelf ;)

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? Beffen! Of allebei tegelijk?
9: kaal geschoren of niet? Vind de wisseling wel leuk! Mijn vriendin is meestal geschoren en dat vind ik toch wel mooier maar ik vind het ook leuk wanneer ze het een tijdje niet doen en dan is hel zoveel leuker wanneer ze het wel weer scheert!
10: billen man of borsten man? Waarom zou je kiezen?

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Een vakantiedag ergens op een eiland, als we net wakker zijn gaan we neuken, en dan naar buiten, ontbijten en ff wandelen. Wellicht ergens gepijpt worden op een bergje. Als we terug zijn weer neuken en wellicht een keer in de avond

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Leuk! Kunnen samen  voetballen toch?

17: wat vinden jullie een goede kont? Vind grote konten sws heel leuk maar het kan te groot zijn. Zelf heb ik liever een meid met een heel klein schattig kontje dan een heeeele grote

Vind je het leuk om deze antwoorden te lezen?

Reputatie 2
Badge +1

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? Goed ni te klein niet te groot

2:een klein buikje of echt een plank?  Klein buikje da s cute

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Goed

4: wat is jouw ideale cupmaat?  Kwn
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt worde 

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  Beffen
9: kaal geschoren of niet?  Kaal
10: billen man of borsten man  billen

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Gwn met een meisje een goeie avond uit gaan en dn thuis komen elkaar uitkleden en seks hebbe 

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Leuk moet echt kunne love naar meisjes die voetballen

17: wat vinden jullie een goede kont?  Je moet tijdens het knuffelen gwn iets kunnen vastpakken

 


wat vonden jullie van deze lijst? 
Leuk

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )


 
 
 

 

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

1:  wat vinden jullie van mijn lengte? Prima

2:een klein buikje of echt een plank? Gemiddeld

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Prima

4: wat is jouw ideale cupmaat? C
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt worden

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? Beffen
9: kaal geschoren of niet? Ja
10: billen man of borsten man borstenman

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Seks met meiden die ik ken of een trio

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Kan gewoon 

17: wat vinden jullie een goede kont? Beetje groot

 


wat vonden jullie van deze lijst? Leuk, je mag er van mij meer maken!
 

( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6, Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. )


 
 
 

 

Badge

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

 

 ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀

 

ik ben 171 cm lang, heb een cup maat van B, ik doe aan voetbal en heb een gemiddelde billen.

 

1: wat vinden jullie van mijn lengte

Goed beetje lang maar mnu

 

2:een klein buikje of echt een plank? 

maakt mij niet uit buikje mag

3: wat vinden jullie van deze cupmaat?

lekker

4: wat is jouw ideale cupmaat? c/d maar b is ook prima

5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? gepijpt

 

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? beffen

9: kaal geschoren of niet

Maakt niet uit

10: billen man of borsten man 

borsten

 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?

Knuffelend een film kijken en dan zoenen uitkleden pijpen en beffen dan neuken

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Leuk kunnen we samen doen

 

17: wat vinden jullie een goede kont? Btj groot

Reageer