Skip to main content

wat vinden jongens van mij?😊

• May 11, 2026
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

ik zou het heel erg waarderen als jullie het willen invullen 😀😘😊

ik ben 180cm lang,  lange bruin haar tot onder borsten sportief lichaam Mooi ronde  stevig borsten niet hangend ik heb een cup maat  DD best stevig billen ga voor naar sportschool

1:  wat vinden jullie van de  lengte?

2: wat vinden jullie van sportief figuur 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat?

4: wat is jouw ideale cupmaat? 
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden?

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? 
9: kaal geschoren of niet? 
10: billen man of borsten man 

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen?

17: wat vinden jullie een goede kont? 

18  vind je aantrekkelijk als een meisje naar sportschool gaat meest draag ik dan setjes van gymshark

wat vonden jullie van deze lijst? 

5 reacties

Jonathan
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 11, 2026

1.gewoon een goede lengte

2.op zich wel goed motiveert ook wel weer voor bepaalde jongens sowieso voor mij

3.is gewoon een prima cupmaat

4.Ik heb geen ideale Cup maat

5.ligt eraan de ene keer is pijpen lekkerder de andere keer is afgetrokken worden lekkerder dus op zich beide

6.vingeren

9.het liefst wel kaal geschoren

10.ik ben geen van beide maak me eigenlijk niet uit dit gaat me eerder om het innerlijk

13.voor mij de ideale date avond denk ik gezellig met z'n tweeën naar het strand en daar gezellig picknicken en dan met muziek en dat je de golven helemaal mooi hoort

16.Tuurlijk mogen Meiden voetballen is alleen maar leuk als ze het doen Want je ziet het tegenwoordig nog maar weinig

17.maakt mij dus niet uit

18.ja

Het was een goede lijst leuke lijst

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+1

1:  wat vinden jullie van de  lengte? wooooow wat ben jij groot vergeleken met mezelf, leuk hoor:)
2: wat vinden jullie van sportief figuur super!
3: wat vinden jullie van deze cupmaat? ook echt super groot, je bent het tegeovergestelde van mezelf, haha
4: wat is jouw ideale cupmaat? ik ben niet zo groot, dus denk dat ik met iets van B wel blij ben
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? -
6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? ben gek op vingeren, dat kan lekker zelf
9: kaal geschoren of niet?  kaal ja
10: billen man of borsten man ben geen man:)
13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? laatste tijd denk ik meer aan meisjes dan jongens. Ik denk eerst super gezellig film kijken en dan tegen elkaar aan liggen en langzaam een beetje aan elkaar friemelen. En dan steeds verder gaan.
16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? prima toch, maar ik doe zelf liever turnen, hockey of tennis
17: wat vinden jullie een goede kont? een mooi sportief getrainde
18  vind je aantrekkelijk als een meisje naar sportschool gaat meest draag ik dan setjes van gymshark ja:)

Ik denk dat je heeeeeeel mooi en lief bent ​@Merel12345 

x

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal, ik ben een meisje van 16 jaar en ben benieuwd wat jullie van mij vinden

ik ben 180cm lang,  lange bruin haar tot onder borsten sportief lichaam Mooi ronde  stevig borsten niet hangend ik heb een cup maat  DD best stevig billen ga voor naar sportschool

1:  wat vinden jullie van de  lengte? Miss voor mij een beetje lang want ben zelf ook 180 en zou liever iets kleiner willen

2: wat vinden jullie van sportief figuur? Mooi

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? Ik vind ze wel een klein beetje te groot hou liever van wat kleiner

4: wat is jouw ideale cupmaat?  C of b heb er niet veel verstand van voor mij is vorm belangerijker dam grootte
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? Gepijpt, aftrekken doe je zelf al en pijpen is een ander en nieuw gevoel voor mij

6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  Beffen denk geen flauw idee
9: kaal geschoren of niet?  Beetje tussenin of kaal
10: billen man of borsten man borsten

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? Bij een feestje ofzo en dan een meisje ontmoeten en dan ergens randoms het doen

16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? Leuk 

17: wat vinden jullie een goede kont?  Lekker

18  vind je aantrekkelijk als een meisje naar sportschool gaat meest draag ik dan setjes van gymshark ik vind het goed dat meiden het doen alleen vind het een beetje apart als je zon strak setje aan hebt en dan klaagt dat mensen staren doe dan een joggings broek aan

wat vonden jullie van deze lijst?  Prima leuke vragen kon wat langer

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 12, 2026

1:  wat vinden jullie van de  lengte? wooooow wat ben jij groot vergeleken met mezelf, leuk hoor:)
2: wat vinden jullie van sportief figuur super!
3: wat vinden jullie van deze cupmaat? ook echt super groot, je bent het tegeovergestelde van mezelf, haha
4: wat is jouw ideale cupmaat? ik ben niet zo groot, dus denk dat ik met iets van B wel blij ben
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden? -
6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren? ben gek op vingeren, dat kan lekker zelf
9: kaal geschoren of niet?  kaal ja
10: billen man of borsten man ben geen man:)
13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom? laatste tijd denk ik meer aan meisjes dan jongens. Ik denk eerst super gezellig film kijken en dan tegen elkaar aan liggen en langzaam een beetje aan elkaar friemelen. En dan steeds verder gaan.
16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? prima toch, maar ik doe zelf liever turnen, hockey of tennis
17: wat vinden jullie een goede kont? een mooi sportief getrainde
18  vind je aantrekkelijk als een meisje naar sportschool gaat meest draag ik dan setjes van gymshark ja:)

Ik denk dat je heeeeeeel mooi en lief bent ​@Merel12345 

x

Bedankt jij ook 😘🥰

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 12, 2026

1:  wat vinden jullie van de  lengte? mooi, ik hou van lange meiden

2: wat vinden jullie van sportief figuur Echt super 

3: wat vinden jullie van deze cupmaat? ik hou zelf altijd van iets kleinere borsten

4: wat is jouw ideale cupmaat? B
5: wat wil jij liever, gepijpt worden of afgetrokken worden?
gepijpt
6: wat vind jij leuker, beffen of vingeren?  vingeren
9: kaal geschoren of niet? kaal
10: billen man of borsten man billen

13: wat is jouw ideale date avond/ sexsdroom?
Samen eerst lekker uit eten. Dan als we thuis komen dat we beginnen met zoenen en dan langzaam aan elkaar uitkleden en dan seks hebben. 
16: wat vinden jullie ervan dat meisjes voetballen? stoer

17: wat vinden jullie een goede kont?  Een mooie stevige kont die ik mooi in de hand kan nemen

18  vind je aantrekkelijk als een meisje naar sportschool gaat meest draag ik dan setjes van gymshark zeker

wat vonden jullie van deze lijst? leuk

Â