Beantwoord

*Wat Vinden Jongens Aantrekkelijk Aan Meisjes?

  • 9 February 2019
  • 10 reacties
  • 1426 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil geen andwoorden zo als: ja uu lief, grappig en aardig en ook knap...
die karakterdingen willen we allemaal ughh

maar wees creatief, stel je hebt nu je crush voor je, want vind je het tofst van die gene? Bijv hoe die praat of hoe die met de gesprekken om gaat.
of wat zou jou nou echt leuk lijken als je DAT met die gene kan doen? Wat heeft die gene dan nodig? Leg uit wat JIJ bijzonder vind aan een meisje! ( of jongen)

eventueel kan je ook andwoord geven als wat je bij als haarstyl leuk vind zoals opgestoken enzo.
Wees creatief! Thaaanks
icon

Beste antwoord door anoniemblijfikliever 9 February 2019, 21:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Nouu, ze moet mooie ogen hebben, als het kan roodhaar natuurlijk. Dan moet ze mooie voeten hebben. Mooi ronde niet al te grote tieten. Een strakke mooi ronde kont
Een leuke vrolijk kleding stijl, liefdevol en aardig, ze moet houden van spannende dingen en.lekker gek zijn. Maar dit is gwn wat k me voorstel maaarrr eigenlijk val ik op alle meisjes k hou gewoon van meisjes, no matter how ugly!

Groetjes luca (jongen, 14) oke en dit is fk standaar maar ja
Het ligt echt heel erg aan de jongen, iedereen vind iets anders aantrekkelijk. Maar het innerlijk is toch altijd het belangrijkste...
Persoonlijk heb ik niet echt een stereotype waar ik op val. Ook vind ik communicatie en loyaliteit heel erg belangrijk in een relatie.

Lekker rond kontje met rokje👌

Badge

Kheb niet echt een type maar Val meestal op Zwart haar of blond haar, En lightskins of witte meisjes. Een mooie lach met rechte witte tanden en een beetje zon ondeugende lach. rond de 165-170. Ligt eraan hoe ze eruit ziet maar meestal is een mooie kont wel leuk om naar te kijken en tieten hetzelfde. Geen platte lippen en een verzorgde huid. En gewoon een goeie kleding style dus geen trainingspakken maar ook geen kakkers.

Badge

NEEM EEN TOPJE MET DOORKIJK!

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind bijna alles goed. Als ze maar niet kut gaat doen tegen mij

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben weliswaar een meisje, maar ik val ook op meisjes dus mag ik ook antwoord geven?

 

Ik vind het erg aantrekkelijk als een meisje zichzelf durft te zijn en voor zichzelf of anderen op durft te komen. En als ze aardig kan doen tegen iedereen, ook al heeft ze de grootste hekel aan iemand. Ik zou dat nou echt helemaal top vinden.

Ik ben een meisje, maar val ook op meisjes duss…

qua innerlijk:

humor durf zelfvertrouwen

qua uiterlijk:

Ik vind rood krullend haar wel mooi, en dat van de sproetjes! Ik hou van ronde vormen, maar vind tenger of heel slank nou niet per se leuk, brede schouders zijn beter. Gespierd vind ik leuk, maar niet te. 

Reputatie 5
Badge +1

Ik weet niet of ik op meiden val, maar als het wel zo was, zou ik zeggen:

Zolang ze maar zichzelf durft te zijn. Je met haar kunt lachen. Ze met iedereen om kan gaan, ongeacht of ze vervelend ofzo zijn. En ze niet HC is. zijn eigenlijk alle meiden we prima.

Felix♡

Badge

Hey, ik ben 14 en ik val op meisjes met Aziatische roots. Ze moet lief zijn, vriendelijk, behulpzaam en ze mag wel wat kordaat overkomen. 

Reageer