Wat vind je van me?

  • 5 September 2018
  • 10 reacties
  • 838 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hey, ik ben een meisje van 16 (bijna) 17 jaar, ik ben 1,68 en val op jongens?. Ik heb bruin krullend haar en grijs/blauwe ogen. In men vrijetijd dans ik super graag en loop ook vaak hard. Ik ben erg onzeker dus dacht vraag het hier anoniem een keer. Ben ik jou type?)

10 reacties

Ik denk niet dat iemand echt kan oordelen, zonder de ander in de werkelijkheid te zien...
Smash
Hey!
Ik kan zo niet oordelen want ik moet het in het echt meemaken.
en zien dus nee sorry ik kan niet zeggen dat je mijn type bent.
Gr. Sayittomy
Ik zou je wel smashen denk ik
Ik kan niet oordelen als ik jou nog nooit heb gezien ja ik ben een meisje maar ja ik weet het niet haha xx
Jij bent zeker mijn type, maar zoals de meesten het zeggen: ik kan het niet zo zeer oordelen, aangezien ik je nog nooit gezien/ontmoet heb. Ondanks dat, lijk je mij wel een toffe leuke meid.
Mooie meid toch
Jij bent zeker mij type sport ook veel in me vrije tijd
Badge +1
Hey hey, ik ben een meisje van 16 (bijna) 17 jaar, ik ben 1,68 en val op jongens?. Ik heb bruin krullend haar en grijs/blauwe ogen. In men vrijetijd dans ik super graag en loop ook vaak hard. Ik ben erg onzeker dus dacht vraag het hier anoniem een keer. Ben ik jou type?)
Je hoeft nooit onzeker te zijn je bent wss een mooi meisje
Ik zou mij niet te druk maaken voor iedereen is er iemand❤️

En alsjeblieft laat je niet tegen houden door anderen hun mening. Als jij doet waar je je goed bij voelt zal mischien niet iedereen je geweldig vinden maar is dat nodig? Ik denk dat je liever iemand hebt die de volle 100% van jou houd dan iemand die van je houd maar die jou eigelijk niet kent❤️

Wees altijd jezelf en probeer zelfverzekerd te zijn❤️❤️❤️

Reageer