Vraag

wat vind je ervan als je een dick pic krijgt

  • 14 August 2020
  • 9 reacties
  • 1711 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik had een vraag aan de meiden (en misschien ook jongens) Wat vinden jullie er nou van als je een Dick pic krijgt opgestuurd? Klik je hem snel weg? Of blijf je kijken? Alvast bedankt voor je antwoord


9 reacties

Meestal vind ik het niet erg

Maar het is wel vervelend als er niet eerst gevraagd word

Stel dat er een van je ouders naast je zit en je krijgt ineens een dickpic das niet echt handig

Groetjes

Badge

Hoi, 

Ik vind het zelf best irritant, vooral het het niet gemeld of gevraagd wordt. Ik zou het altijd persoonlijk aan diegene vragen. 

Liefs, Ava

Reputatie 2
Badge +4

​​​​​​-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon- 

Maar jij wil dus dat jongens zeggen 'hier komt een Dick pic'?

Badge

Wow, dat klinkt wel erg apart 😂 Nee ik bedoel dat je op een stemmig moment in real life vraagt of ze dat erg vindt....

 

Reputatie 7
Badge +5

Ligt eraan van wie het is

Hi Anonymous469,

 

op zich zijn we het wel gewend om dickpics te krijgen. vroeger stuurden we ze ook wel (toen we 13-14 jaar waren), maar dat liep een beetje uit de hand. We sturen ze zelf al lang niet meer, maar regelmatig krijgen we er nog van jongens van school of uit de buurt van waar we wonen en die dan bijv.  vragen of hun piemel goed is enzo. Ik denk dat ze ze vooral sturen omdat we gay zijn en daar geen geheim van hebben gemaakt op school en dan hopen dat ze er eentje terug krijgen. Maar dat doen we niet, dan komen ze maar het naaktstrand als ze onze piemels willen zien.

Vooral in de zomervakantie krijgen we er veel meer. Kennelijk vind iemand het leuk om al een paar jaar elke zomer onze sm ergens te droppen op een plek waar veel jongens komen, zoals bij de wc's bij de disco op de camping ofzo. Vaak zijn het filmpjes van aangeschoten of dronken pubers die zich dan af gaan trekken enzo.

Meestal vinden we die piemels wel geil, maar het kan soms wel een beetje veel zijn.

Gelukkig zijn de meeste van jongens van onze leeftijd of iets jonger (tenminste dat denken we dan als we die piemels en vaak ook buikjes enzo zien), want van die ouwe hoeven we niet te zien.

 

Groetjes,

M&M's en twin

Hey,

Ik ben een bi jongen en ik krijg weleens dickpics maar ik vind dat helemaal niet fijn. Vaak zijn het ook nog oudere mannen. En het zijn meestal niet eens mooie foto's, zegmaar ik vind jongens wel leuk maar een foto van alleen een piemel vind ik echt op geen enkel niveau aantrekkelijk ofzo.

Ook vind ik van die jongens die dan dickpics naar meisjes sturen zonder dat die meisjes daarom vragen echt aso, dat is gewoon seksuele intimidatie.

Als ik een dickpic krijg skip ik ze en als ze iri doen screen ik om ze bang te maken en ga ik ze een beetje chantere hahahaha

maar persoonlijk vind ik dp’s krijgen echt niet fijn

Reageer