Skip to main content
Vraag

wat te doen met vrienden? Seks spel!

• December 25, 2024
  • 30 reacties
  • 9247 Bekeken

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Heyy ik zie dus vaak dat mensen die met vrienden willen aftrekken niet weten hoe ze moeten beginnen of om dit leuker te maken.

Aanschouw: spicy roulette

Het spel gaat erom om aftrekken, of zelfs pijpen of neuken leuker en gemakkelijker te maken met vrienden, het spel is gedesinged voor 2 jongens aangezien ik dat probleem het vaakst zie op dit forum maar met een beetje creativiteit kan je het zelf vast wel een beetje aanpassen tot jouw behoeftes!

Spelregels en spel verloop:

rondes:

Het spel bestaan uit 4 rondes met verschillende uitkomsten tot hoever je wilt gaan.

Als je niet verder wilt gaan dan aftrekken begin je bij ronde 1, vervolgt door ronde 2 en ga dan door tot ronde 4a (dus geen 3, 4b of 4c)

Als je wel tot pijpen wilt komen maar niet anaal begin je bij ronde 1, dan 2, vervolgt door 3 en eindigt bij 4b (dus geen 4a of 4c)

Als je alles wilt doen begin je bij 1, dan 2, dan 3 en eindig je met ronde 4c (je doet dus geen 4a en 4b)

spel verloop:

Je begint met je kleren aan, omstebeurt draai je aan het rad, ronde 1 eindigt als alle kleren uit zijn. Het rad heeft een verberg functie, gebruik die hier nog niet (laat dus alles op het rad staan ook als je al op die uitkomst ben gekomen).

Dan ga je door naar ronde 2, bij deze ronde maak je wel gebruik van de verberg functie, dus elke keer als je op een ding bent gekomen verberg je die dus zodat je niet hetzelfde antwoord nog een keer krijgt (sommige antwoorden staan wel dubbel dus wees niet verward) deze ronde eindigt tot het hele rad leeg is en alle dingen zijn gedaan.

Ronde 3 verloopt technisch gezien het zelfde als ronde 2 maar dan gwn ook met pijpen enzo en is ook wat spannender.

Ronde 4 a,b&c maken weer geen bebruik van de verberg functie en is meer gewoon om ook nog een keertje klaar te komen. Deze eindigt dus ook als jullie beide zijn klaargekomen.

spelregels

1. Zorg ervoor dat ieder zich veilig voelt bij wat jullie doen, stop is stop. Daar is het spel ook speciaal voor gedesinged

2. Klaarkomen is pas toegestaan in ronde 4

3. draai omstebeurt, een beurt overslaan is niet de bedoeling.

4. Het spel kan gewoon veranderd worden tot jullie er blij mee zijn. Als jij een opdracht anders wilt uitvoeren is dat helemaal prima, maak hier dan ook met elkaar duidelijke regels over.

5. Wanneer je een condoom omdoet is het verplicht dat de ander dit doet, je mag dus niet je condoom zelf omdoen!

6. Heb vooral plezier, daar gaat het uiteindelijk om.

rondes:

Ronde 1: kleding

Ronde 2: in het handje

Ronde 3: in het mondje

Ronde 4A: een spuitje hier een spuitje daar

Ronde 4B: spuit,slik,door

Ronde 4C: in het kontje

Dat was het dan, ik hoop dat jullie veel plezier hebben, het veilig doen en een hele lekker, geile tijd hebben!

Ik hoop dat dit jullie helpt om fap,pijp en seks sessies te vernieuwen en leuker te maken!

Groetjes, ik

30 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Lijkt me echt leuk om te doen maar ik heb geen vrienden die dat willen doen helaas.

Forum|alt.badge.img+3

Ik zou het ook graag willen weten hoe het ging en waar er wat dingetjes onhandiger gingen.

Vooral gwn veel feedback en als je wilt vertellen wat jullie allemaal hebben gedaan zou ik dat graag willen weten!

Alvast bedankt

Een klavertje 4 geven kan ook zeker geen kwaad en helpt om dit spel naar meer mensen te brengen.

David-NL
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 26, 2024

Ik ga het ook proberen alleen dan met 3 andere vrienden moet ook wel lukken denk ik 

• December 26, 2024

@ik_kan_geen_nickname_bedenken  dit lijkt me heel leuk om te doen. Morgen (vrijdag) komt een vriend logeren en hopelijk wil hij dit met mij doen.

Maar 1 ding we hebben beide nog geen sperma wat moeten we dan doen?

Forum|alt.badge.img+3

@Aubien droog klaarkomen kan toch ook?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 26, 2024

Zijn er voorbeelden van dingen die je op het rad kan zetten?

• December 26, 2024

@Aubien droog klaarkomen kan toch ook?

Ja dat klopt, ik heb nu al zin in morgen

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • December 26, 2024

heb niet helemaal gelezen maar hoop dat we een klein beetje van die sex topics afkomen hierdoor

groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+3

@Jongeman1456 de dingen staan al op het rad, die zijn gwn te downloaden via de link, dingen hoef je dus zelf niet te denken. Je kan zelf best dingen toevoegen als je dat wilt maar is niet nodig.

Forum|alt.badge.img+3

@Aubien en? Hebben jullie het gedaan en zo ja hoe was het?

• December 28, 2024

*Onnodige quote verwijderd*

@ik_kan_geen_nickname_bedenken ja we hebben alles gedaan het was zoooo lekker en geil, we moesten wel af en toe een pauze inlassen om niet te vroeg klaar te komen. In de “vrije opdrachten” moesten we wel even bedenken wat we konden doen. Waarom ben ik niet zelf op dit idee gekomen. En zeker voor herhaling vatbaar 

JPanoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 24, 2025

Ik heb het ook geprobeerd, maar we vonden het al snel een beetje saai. Een wat heftiger spel zou ook leuk zou

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb het ook geprobeerd, maar we vonden het al snel een beetje saai. Een wat heftiger spel zou ook leuk zou

Heb je wat voorbeelden die ik zou kunnen toevoegen aan het spel?

Mijn ideeën zijn namelijk redelijk op

Forum|alt.badge.img+3

Ik heb nog een aantal leuke dingetjes opgeschreven die je gewoon kan doen voor de leuk. Hier zit niet een heel spel aan verbonden en is gewoon puur voor de leuk.

Spin the wheel leuke opdrachtjes

JPanoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2025

Die ga ik binnenkort proberen!!

@ik_kan_geen_nickname_bedenken 

zou je ook een meiden versie kunnen maken  ?

x therealwildone

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

Hoe vraag ik aan mijn vriend om dit te doen? Zou iedereen ook op mijn laatste toppic willen antwoorden pls.

Bedankt

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

kan je hier ook een jongen/meisje versie van maken als ik het ga doen met mijn vriendin (als die het wil natuurlijk)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 20, 2025

kan je hier ook een jongen/meisje versie van maken als ik het ga doen met mijn vriendin (als die het wil natuurlijk)

Ik wil dit ook doen met mijn vriendin, lijkt me nog leuker.

Forum|alt.badge.img+3

@Anoniem0109  het is heel wat lastiger om dat te doen omdat je dan niet meer van 1 rad kan draaien per keer. Straks krijg je bijvoorbeeld de opdracht om je vriendin te pijpen of je vriend te beffen. Dat gaat natuurlijk niet.

Zouden jullie dan liever hebben dat ieder aan zijn eigen rad draait (dus een los rad voor de jongen en een los rad voor de man) of dat ik het spel een beetje verander waardoor het mogelijk wel ingewikkelder kan worden?

• December 8, 2025

Met jongen en meisje kun je denk ik beter 2 verschillende maken. 

de laatste die je gemaakt heb ga ik komend weekend doen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 8, 2025

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dit ziet er heel leuk uit maar ik heb een vraagje.

Zou ik dit ook met men vriendin kunnen doen en is daar dan een andere versie van?(ik ben zelf jongen)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • December 10, 2025

kan je het spel ook maken voor een jongen en een meisje want ik ben een meisje maar ik wil dat ook spelen maar ik heb geen penis

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 17, 2025

Zou je dat willen doen?

En moest ik het met een vriend doen, hoe begin ik er aan?

(Quote verwijderd door De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img+3

Ik wil t wel doen maar ben een beetje op aan ideeën.

wat zijn nog echt leuke dingen die je kan doen om seks spannender te maken en leuker te maken? Jullie nog wat ideeën?