Skip to main content

Wat s t gekste met carnaval

• October 22, 2025
  • 11 reacties
  • 683 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Wat s t meest spannende dat jullie met carnaval hebben gedaan. En wat willen jullie aankomende carnaval gaan doen qua spannend iets😂

11 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 22, 2025

Aankomende carnaval wil ik eigenlijk een soort geheime speurtocht doen door de stad met m’n vrienden, allemaal verkleed en opdrachten doen, lijkt me echt funny en stiekem best spannend

xx liefs Wolf 🐺

• October 23, 2025

Ik heb nog nooit carnaval gevierd en heb er ook eerlijk gezegd een hekel aan. Normaal zijn we met carnaval op wintersport maar skiën zit er voor mij dit jaar niet in 😢

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Aankomende carnaval wil ik eigenlijk een soort geheime speurtocht doen door de stad met m’n vrienden, allemaal verkleed en opdrachten doen, lijkt me echt funny en stiekem best spannend

xx liefs Wolf 🐺

Wat voor soort opdrachte dan?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 23, 2025

Ik heb nog nooit carnaval gevierd en heb er ook eerlijk gezegd een hekel aan. Normaal zijn we met carnaval op wintersport maar skiën zit er voor mij dit jaar niet in 😢

Oww dan toch maar s carnaval vieren

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 24, 2025

Wat voor soort opdrachte dan?

Soort van city escape ofz. Dat doe je in een groepje en is best leuk! Soort van escaperoom maar dan in openruimte.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

-onnodige quote verwijderd-

@Wolf  Aaah klinkt wel grappig waar is dat?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Ik word altijd een beetje naar van carnaval. Dat opgefokte sfeertje, die shitmuziek, die aanstellerij: absoluut niets voor mij. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 24, 2025

Heb t nog nooit gevierd lijkt me ook echt helemaal niks

• October 25, 2025

Ik word altijd een beetje naar van carnaval. Dat opgefokte sfeertje, die shitmuziek, die aanstellerij: absoluut niets voor mij. 

@Diana  zo denk ik er ook over 

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 25, 2025

@Diana  En the weirdest thing is dat veel van diezelfde mensen de Pride een raar en te opvallend, provocatief evenement vinden. Dat dan ook nog maar 1 dag duurt in tegenstelling tot dat drank feest. 🤔

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 25, 2025

@Wolf  Aaah klinkt wel grappig waar is dat?

Dat kan in enkel stad volgens mij. Dat zal je even moeten googlen.

xx liefs Wolf 🐺