Skip to main content
Vraag

wat nu? volgende stap?

• August 18, 2025
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi hoi ik begin ff vanaf het begin, ik ben 16 en men vriendin ook, ik kreeg laatst een briefje waar het volgende op stond: Roses are red bit sometimes toorn.. when i am not with you i sometimes get sorta….. corny… i know what you are thinking shame on you but I love you for it. ze zij erbij dat ze dit ergens middernacht had gemaakt en dat et nergens op sloeg, maar ik ging denken en kwam uit op het volgende briefje: your note was cute — and just a bit cheeky,
Had me smiling… and thinking kinda freaky.
You said “corny”, but let’s not lie,
We both know what caught my eye. 😏
So shame on me? I’ll take the blame,
But now you’ve lit a little flame.
If you're ever feeling that kind of spark,
Just say the word — I’ll match that spark. ik weet nu alleen niet wat ik moet doen, ik heb laten weten dat ik er voor open sta dus dat wel, maar wat nu? wachten? ikzelf weet het niet en ik ben doodsbang de vraag zo op tafel te gooien. dus ja en ja we doen a tongen kussen knuffelen enz maar ja wat nu?

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Ik snap de tekst niet. Wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Forum|alt.badge.img

hoi hoi ik begin ff vanaf het begin, ik ben 16 en men vriendin ook, ik kreeg laatst een briefje waar het volgende op stond: Roses are red bit sometimes toorn.. when i am not with you i sometimes get sorta….. corny… i know what you are thinking shame on you but I love you for it. ze zij erbij dat ze dit ergens middernacht had gemaakt en dat et nergens op sloeg, maar ik ging denken en kwam uit op het volgende briefje: your note was cute — and just a bit cheeky,
Had me smiling… and thinking kinda freaky.
You said “corny”, but let’s not lie,
We both know what caught my eye. 😏
So shame on me? I’ll take the blame,
But now you’ve lit a little flame.
If you're ever feeling that kind of spark,
Just say the word — I’ll match that spark. ik weet nu alleen niet wat ik moet doen, ik heb laten weten dat ik er voor open sta dus dat wel, maar wat nu? wachten? ikzelf weet het niet en ik ben doodsbang de vraag zo op tafel te gooien. dus ja en ja we doen a tongen kussen knuffelen enz maar ja wat nu?

In de zin van wil ze nou seks of niet? En wat moet ik doen?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 19, 2025

Dat kan je toch gewoon aan haar vragen? Zij is de enige die daar antwoord op heeft. 

xx liefs Wolf 🐺