Skip to main content
Vraag

wat moet ik doen als ik geil ben?

• September 30, 2025
  • 7 reacties
  • 657 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Wat moet ik doen als ik geil ben want aftrekken wordt een beetje te saai, ik ben een jongen maar iedereen mag zeker antwoorden!

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Zoek een vriendin, ga niet meer rukken tot je de avond van je leven hebt. Hier zit mijn hartje ook op te wachten 🥵

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 1, 2025

Tsja, zo lang je niemand anders hebt om iets mee te doen, zal het toch bij masturberen blijven.  Probeer op andere plekken of met andere fantsaieën, misschien dat dat helpt.  Ik hoop dat je weer plezier krijgt in masturberen want de meeste mensen blijven het hun hele leven doen - en dat is in jouw geval nog heel lang.

• October 1, 2025

@Anoniem639  je zou op ‘spannende’ plekkenA (naakt) kunnen aftrekken, of als je alleen thuis bent helemaal naakt gaan en dan de ‘gewone’ dingen doen die je normaal ook doet maar dan naakt. Ik weet niet of je dat doet maar je kunt ook naakt gaan slapen. Misschien heb je een plekje in de tuin waar je naakt kunt gaan. Misschien kun je wat sport/fitness oefeningen op internet opzoeken en die ergens in huis naakt doen, of misschien heb je nog oude kleren die je niet meer aantrekt en die kapot mogen kan ook geil zijn. Gewoon een beetje creatief zijn 

Forum|alt.badge.img

@Anoniem639 Als je ouders het ok vinden kan je misschien ook online kijken voor een masturbator zoals een van dailyplay. Ze versturen de pakketjes op een discrete manier als je ouders dat niet willen of je het niet durft te vragen 😉.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

@PeterDeLekkere_ 
Dat is misschien wel lekker, heb je ook nog andere sites? Weet wel niet als het mag hoor

Forum|alt.badge.img

@Anoniem639 Sorry dat ik zo laat reageer…
Ik heb wat rondgekeken en op bol.com is er een hele categorie voor: https://www.bol.com/nl/nl/l/masturbators-man/20557/4296301490/
Ook geeft een simpele zoekopdracht vaak al veel resultaten (hoewel in sommige gevallen een deel geblokkeerd kan zijn door je internetprovider of ouders): https://duckduckgo.com/?t=lm&q=mannen+masturbator&ia=web

Hoop dat dit je helpt!

x PeterDeLekkere Altijd De Lekkerste 

• November 2, 2025

Als je nu es  de zoekbalk hier gebruikt dan vind je 1000 topics over net hetzelfde dus daar vind je alles