Vraag

wat moet ik doen

  • 8 June 2021
  • 2 reacties
  • 1129 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 15 en laatst was ik alleen thuis met mijn zus van 16. Ik zei dat ik nog veel voor school moest doen en dat ze me niet moest storen. toen ik een half uurtje bezig was kwam ze mn kamer binnen terwijl ze haar ondergoed aan had en niks anders. ze vroeg of ik een beetje wilde ontspannen en ik was wel moe dus ik zei ja.  toen begon ze haar bh  uit te doen en zei dat ik me broek uit moest doen. ik vond het een beetje raar maar deed het toch wel.  daarna deed ze mn onderbroek uit en begon me af te trekken. dat vond ik wel lekker daarna was ze ook haar onderbroek aan het uit doen en zei ze dat ik haar moest vingeren. ik had wat filmpjes op het internet gezien dus ik wist wel ongeveer hoe het moest. toen kwam ik klaar en kwamen me ouders thuis. ik kleede me snel aan en mn zus ging naar haar kamer. mijn ouders merkten niks. Nu voel ik me wel stom dat ik ermee ben in gegaan en mn zus praat niet meer met me.

wat moet ik doen, alle tips welkom


2 reacties

Hey @real_obama69 ,

 

Ik snap dat je in een lastige situatie zit, en ik ben blij dat je het hier deelt!

Allereerst wil ik zeggen dat wat er gebeurd is niet helemaal goed is, ik keur het niet 100% af maar ik vindt het niet verstandig! Seks of seksuele handelingen met familie is niet echt de bedoeling volgens mij.

Ik snap dat je het wel relaxed vond maar het is natuurlijk erg vervelend dat je je nu stom voelt dat je erin in mee bent gegaan, dat begrijp ik.

Ik zou als ik jou was toch proberen in contact te komen met je zus en aan geven dat je dit niet meer wilt (kan ook via Whatsapp of iets dergelijks), als dat niet lukt kan je altijd nog met iemand praten die je echt vertrouwd.

Als dat laatste ook niet lukt zou ik het maar achter je laten. Je kan er niets aan veranderen dat het al gebeurd is. En als je iets kwijt moet kan je hier altijd een topic maken op het forum!

Ik hoop dat je hier wat aan had, en als je nog vragen hebt hoor ik het wel! 

 

Groetjes van mij!

Heyy

 

Hmm.. ten eerste wil ik het je afraden om dit nog een keer doen. Het valt volgens mij onder incest en je zus zou beter moeten weten .

 

Probeer er toch een keer met je zus over te praten. Vertel haar dan dat je dit dwars zit en niet goed weet wat je er mee aan moet.. Als je zus echt niet wilt praten en het zit je echt heel erg dwars kan je ook met je ouders in gesprek gaan, maar probeer eerst een gesprek met je zus aan te gaan dat lijkt me de beste oplossing.

 

Je zou natuurlijk ook altijd kunnen chatten / bellen met de kindertelefoon als je dat prettig vind.

 

Groetjes van mij.

Reageer