Skip to main content

Wasgoodd mensen, ben super benieuwd waar iedereen deze tijd nou eigenlijk geil van wordt. Veel jongeren waaronder mezelf denken dat hun de enigste op de wereld zijn die van een specifiek iets geil worden. Ik zelf denk dat het zou kunnen helpen om andere mensen hun antwoorden te lezen zodat je je niet de enigste voelt en misschien wel vergelijkbare dingen leest. Daarom vraag ik jullie om wat vragen te beantwoorden.

1.Jongen/Meisje?

2.Leeftijd?

3.Maagd/Ontmaagd

4.Waar word je geil van?

5.Wat vind je er zo geil aan?
6.Wat doe je eraan?

7.Hoelang is dit al zo? 

8.Hindert het je in je dagelijkse leven?
9.Schaam je je ervoor?

Ik ben een jongen van 16 en ben nog maagd. Ik word dus super geil van strakke sportkleding. De rede dat ik het zo geil vind is omdat ik ook een zwakte heb voor een goeie kont. Daarom die strakke leggings want dan zie je letterlijk het hele plaatje. Ik kan er niks aan doen dus ik zucht en ga verder met mn dag ookal denk ik er nog de hele dag aan. Dit is nu al jaartje zo en word er steeds meer gek op. Ik schaam me er daardoor best erg over omdat het niet uit mn hoofd gaat.

Dankjewel!

1.Jongen/Meisje? Jongen

2.Leeftijd? 17

3.Maagd/Ontmaagd maagd

4.Waar word je geil van? Wetsuits en badpakken en speedo’s enzo

5.Wat vind je er zo geil aan?dat je de lijnen zo goed kan zien bij jongens zie je ook dan hun lul zegmaar en bij meiden loopt het zo mooi door of bij van die turnpakjes mij meiden vind ik super lekker
6.Wat doe je eraan? Niet heel veel heb zelf een wetsuit enzo die doe ik dan aan en ga ik erin slapen ofzo 

7.Hoelang is dit al zo?  Idk jaar

8.Hindert het je in je dagelijkse leven? Heeel soms
9.Schaam je je ervoor? Nee

1.Jongen/Meisje? Jongen

2.Leeftijd? 13

3.Maagd/Ontmaagd? Ontmaagd 

4.Waar word je geil van? Leeftijdsgenoten j/m

5.Wat vind je er zo geil aan? Als ze mooi slank en kaal zijn
6.Wat doe je eraan? Ernaar kijken

7.Hoelang is dit al zo? Best lang

8.Hindert het je in je dagelijkse leven? Nee
9.Schaam je je ervoor? Nee