Vraag

wat kan ik doen met een jongen in deze situatie

  • 17 January 2022
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi allemaal ik ben een meisje van 17 en was afgelopen zomer met een vriendin in de stad. Zij praatte op dat moment via snap met een jongen en vroeg: zou ik vragen of hij ook komt. dus na even wachten kwam hij naar de stad en zijn we met zen 3e een beetje gaan lopen, maar mijn vriendin vond hem in het echt eigenlijk niks en zij de hele tijd tegen mij dat ze hem lelijk vond enzo en na die dag hebben ze elkaar niet meer gesproken. Een week later kreeg ik van hem een vriendschap verzoek op insta en zo hebben we uiteindelijk elkaars snap uitgewisseld. Na een aantal maanden praten via snap wilde we een keer afspreken nou dat is dus eergisteren gebeurd en tot mijn grote verbazing ben ik door hem ontgroend en ontmaagd (ik vond het goed) maar nu gaan we over 2 dagen weer afspreken en vraagt hij wat gaan we doen maar ik zou niet weten wat we kunnen doen en ben ook bang dat het heel ongemakkelijk wordt hebben jullie tips 😣


1 reactie

Reputatie 1
Badge +2

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ga samen een ijsje halen of naar de sunset kijken op het strand of een mooie plek kijk een film idk

Reageer