Vraag

Wat is mijn seksualiteit

  • 3 April 2019
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is net uitgegaan met mijn vriend. We zijn rustig en respectvol geëindigd. Ik vind het wel moeilijk (het was mijn keuze) maar ik kreeg meer stress dan blijdschap van de relatie. Moet ik me nu schuldig voelen ? Want ik voel me een beetje opgelucht...
Voor de rest maak ik me zorgen over welk geslacht ik leuk vind. Ik vind vrouwen best vaak sexy sneller dan mannen ook kijk ik snel maar inkijk maar tot mannen voel ik ook aantrekking.. Wat denken jullie?

2 reacties

Ik heb niet zo veel verstand over het uitvinden van je sexualiteit maar ik kan wel zeggen dat je je niet schuldig hoeft te voelen, als je de relatie had doorgezet was het waarschijnlijk alleen maar erger geeindigd. Goed dat het rustig en respectvol is geëindigd.

Veel succes!
Hey!

Nee hoor, schuldig hoef je je zeker niet te voelen.
Sommige relaties blijven bestaan, anderen werken na een tijdje niet meer goed. Als jij je er meer slecht dan gelukkig over voelde is het juist super van je dat je de relatie opeen vredevolle manier hebt beëindigd. Daarbij is het mogelijk dat jullie het ooit terug samen proberen als dat wel werkt. Nu heb je er alleszins heel goed aan gedaan.

Je voelt je vaak aangetrokken tot vrouwen, maar ook tot mannen.
Ik denk dat het op zich best normaal is om je soms aangetrokken te voelen tot verschillede geslachten. Dit bepaalt ook je geaardheid nog niet.
Als je bi/panseksueel bent word je effectief verliefd op verschillende geslachten.

Ik zou je dus aanraden niets te overhaasten om persé een label te hebben, dat is niet echt nodig.
Als je ooit echt verliefd wordt op een meisje kun je stellen dat je niet hetero bent, maar liefde kun je niet sturen. Ik zou gewoon wanneer je verliefd wordt op iemand ietste doen met dat gevoel zonder echt vooraf te weten welk geslacht het is, volg je me nog?

Groetjes
Lot

Reageer