Skip to main content
Vraag

wat is 'kussen berijden' ?

• January 24, 2026
  • 10 reacties
  • 900 Bekeken

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1

Hoi iedereen!!

Ik hoor (eigenlijk lees) mensen praten over een kussen berijden. Wat is dat en hoe doe je het? 

Groetjeesss❤️

10 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 24, 2026

Hoi,

Dat is een activiteit waar een meisje op een kussen rijdt. Het is letterlijk wat de woorden zeggen. Ze gaat dan naakt op een kussen bewegingen maken om proberen een orgasme te krijgen.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 24, 2026

Het is onraad wat ​@ghast zegt je gaat naakt op een kussen zitten en beweegt dan heen en weer er op 

groetjes celanoniem

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Hoi, 

als jongen kan het ook. Is wel lekker bij mij, enig nadeel ik heb mijn kussen moeten omdraaien als ik klaarkwam. 
Groetjes 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

Ja het betekent gewoon met je vagina over een kussen wrijven wat bij sommige meisje een orgasme kan op leveren .

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 25, 2026

Het is vlgm idd wat ​@ghast zegt. Al lijkt het me niet heel hygiënisch. 

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 26, 2026

@fe.a heb je het geprobeerd? En als je hebt gedaan, was het jou ding? Maar maar weten als je nog vragen hebt voor mij erover.

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Jongens doen dat ook wel met een kussen hoor

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 27, 2026

@fe.a heb je het geprobeerd? En als je hebt gedaan, was het jou ding? Maar maar weten als je nog vragen hebt voor mij erover.

Nee, ik heb het nog niet geprobeerd... ga het miss nog ergens deze week proberen..

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 27, 2026

Nee, ik heb het nog niet geprobeerd... ga het miss nog ergens deze week proberen..

Laat maar weten als je het hebt gedaan. Veel plezier. Als het niet goed aanvoelt moet je het niet proberen. Misschien hebben andere meisjes tips voor jou hier. 

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 21, 2026

Laat maar weten als je het hebt gedaan. Veel plezier. Als het niet goed aanvoelt moet je het niet proberen. Misschien hebben andere meisjes tips voor jou hier. 

Geprobeerd en niks voor mij🫣🙂