Wat is jullie geilste ervaring ?

  • 18 September 2014
  • 86 reacties
  • 56006 Bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Om een nep vagina te maken moet je:
1)Pak een mok,pot,bakje.....
2)Pak 2 sponzen (als het nodig is 3 voor de ruimte op te vullen) en doe daar tussen in een boterhamen zakje of een dokters handschoen.
-De zachte kant van de sponzen moeten wel aan de binnenkant zitten.
3)Het boterhamen zakje of de dokters handschoen moet ietsjes uitsteken.
4)Voor het boterhamenzakje doe je wat nog uitsteekt aan de buitenkant een elastiek om zodat het opgespannen is.
- Voor de dokters anschoen, moet je ook wat nog uitsteekt aan de buitenkant opspannen maar daar zit al een elastiek in.
5)Doe er wat glijmiddel of natuurlijk olie in en klaar.

Nog veel genot en plezier er mee hé 😃  :P

Belgian-Rebel
Dickpics uitwisselen met 4 jongens op één avond 😛
Oke wauw HAHAHAH. Ik hou hiervan echt heel erg :,)
Jullie zijn geweldig HAHAHA xoxo
En heeft iemand h'm al getest :D
Zo niet,ik zeg gewoon doen 😉
Ik ging met een vriendin, haar broer en haar vriendinnen naar het strand. Ik had een bal mee en we gingen lummelen.bik worstelde vaak met men vriendin om de bal en ik kwam vaakbtgn der kont of borsten, uiteindelijk trok ze de bal zo dat mijn hand tegen haar broekje aan kwam aan de voor kant. Helaas heb ik nog nooit en zal ik nooit zo iets meemaken zoals jullie allemaal hebben meegemaakt

Ben jongen 14 btw
Tip nog niet geprobeerd;)

Ik heb ook wel eens foto's gestuurd en gekregen via whatsapp.
Jongens en meiden... wel spannend;)
En heeft iemand h'm al getest :D
Zo niet,ik zeg gewoon doen ;)


Nou ik ben een meisje dus dat gaat nogal moeilijk 😃
Je kan zelf toch ook voor meiden zoiets maken;)
Wat dan bijvoorbeeld ?;)

Ik heb geen elektrische tandenborstel, vibrator of een app ofzo als je daar over wilde beginnen :,) 
xoxo
Iets met banaan of stiften ofzo? dat je lekker in je kan alsof het een piemel is?
Misschien is een optie om van klei een penis na te bootsen.
Dan kan je je eigen maten en grootes keizen.

Maar ik weet niet als het zo sterk is :)

Het is miss een optie voor jullie.

Belgian-Boy 
Let op!

Er zijn een heleboel dingen die je kunt gebruiken om een penis na te bootsen. Zorg er wel voor dat, als je iets anders dan een echte penis gebruikt, deze goed schoon is zodat er geen infecties kunnen ontstaan.
Wij raden daarom niet aan een penis van klei te maken en deze ook daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Groet Liz
Kindertelefoon
Mijn geilste ervaring is ten eerste: De eerste keer dat mijn vriend me vingerde, en daar ook heerlijk lang mee doorging en me tegelijkertijd vertelde hoe geil hij was en van me werd. 
Ten tweede: Als hij mijn naam roept of heel hard kreunt tijdens de seks of als ik hem pijp. Is ook een confidenceboost btw 🙂.
Gebeft worden
Toen ik met mijn ex en haar beste vriendin een trio deed en dat ik sex had met mijn overbuurmeisje
Toen ik met mijn ex en haar beste vriendin een trio deed en dat ik sex had met mijn overbuurmeisje

Wow dat klinkt goed!
Hoe oud waren jullie toen?
Ik heb echt nog bijna niets gedaan :( Ben al 16!
- met mijn beste vriendin getongt in de kleuterklas (4-5 jaar)
- met mijn ex-stiefzus geëxpirimenteerd, naakt op elkaar liggen,en bewegen/.. kussen, een voorwerp tussen ons beide leggen voor meer gevoel,. "Meisjesseks" zegmaar (8-9jaar)
- met een ex-buur jongen naar het bos gegaan, hij staarde mij steeds aan enzo dat was vroeger ookal zo toen we samen met de bus gingen
hij greep,mij opeens vast en begon mij te knuffelen, dan kreeg die een stijve en legde mijn hand erop (wel met zijn broek aan) maar ik stribbelde tegen en liep effe weg (hij is TOAAAAL mijn type niet) maar dan kwam die mij volgen en begon mij weer te knuffelen enzo
en toen kwam het, hij staarde mij aan en deed zijn armen rond mijn nek en hij zei allemaal dingen (ik weet het niet meer precies) iets van wil je niet kussen,wil je een kusje,.. Zoiets. En dan kwam hij echt heel dicht staan met zijn hood bij mij en ondertussen hield hij mij nog vast
en toen hebben we dus gekust... We hebben ook efjes op de grond gelegen dan heeft hij over mijn borsten zitten strelen (ik had wel mijn beha nog aan) en dan keek hij in mijn beha enzo
het was wel half tegen mijn zin maar uiteindelijk was het wel lekker,
ik vraag mij wel af of het geen vorm van misbruik was...(15j)

maar allemaal wel "onschuldig" nog nooit verder gegaan, jammer
Toen ik met mijn ex en haar beste vriendin een trio deed en dat ik sex had met mijn overbuurmeisje

Wow dat klinkt goed!
Hoe oud waren jullie toen?
Uhm was paar maanden terug dus 15
Wauw haha ! Ik heb nog nooit seks gehad. Of getongd.. en ik ben 14.
Wauw haha ! Ik heb nog nooit seks gehad. Of getongd.. en ik ben 14.

Dat geeft toch niet?

Komt vanzelf wel!

Nu kan je nog lekker van jezelf genieten;)
Wauw haha ! Ik heb nog nooit seks gehad. Of getongd.. en ik ben 14.

Dat geeft toch niet?

Komt vanzelf wel!

Nu kan je nog lekker van jezelf genieten;)


ahw c: zal ik zeker doen!
Best een (lekker) lang verhaal.

Ik geef een meisje (13) op mijn middelbare school bijles. Ze heeft er alleen nooit zoveel zin in. We ging een samen op een klein stoeltje zitten, zij heerlijk op me harde lul. We vielen om, mijn gezicht kwam voor haar tieten. Ik begon te likken, ze genoot zichtbaar en toen nodigde ik haar uit bij mij thuis.

Heerlijke sex gehad later :p
Best een (lekker) lang verhaal.

Ik geef een meisje (13) op mijn middelbare school bijles. Ze heeft er alleen nooit zoveel zin in. We ging een samen op een klein stoeltje zitten, zij heerlijk op me harde lul. We vielen om, mijn gezicht kwam voor haar tieten. Ik begon te likken, ze genoot zichtbaar en toen nodigde ik haar uit bij mij thuis.

Heerlijke sex gehad later :p


haha hoe oud was/ben je dan? 
geilste is denk ik dat ik eens voor de grap in de bosjes ging klimmen waar je echt chill kon zitten, en dat ik toen voor de grap zei: '''wie komt er neuken?''
ik was nog klein 11/12 ofzo


toen kwam knapst meisje uit de buurt ( nu nog steeds knap, lekkere ass enzo xd) en die kwam op me liggen...
toen trok ze haar shirt uit enzo en heb ik der tieten gelikt en aan haar kutje gezeten enzo... hahah xd verder niet echt neuken ofzo..
het was in avond en was donker.. t was op beschutte plek...

met haar zou ik zo nog keer wille... 😉
Haha zo grappige topic omdat 9 van de 10 reacties gewoon onzin zijn 

Reageer