Skip to main content
Vraag

Wat is jullie ervaring met jullie eerste keer?

• August 5, 2025
  • 4 reacties
  • 613 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Zo als sommige misschien al weten, ben ik ontmaagd door mijn ex. Dit was echter helemaal niet zo'n fantastische ervaring als dat sommige meiden vertellen. Kwam ook geen bloed bij of iets, maar deed wel pijn.

Wat is jouw ervaring met je eerste keer? Of hoe zou je het je voorstellen? Als je nog niet je eerste keer hebt gehad.

xx liefs Wolf 🐺

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 5, 2025

Hoi wolf nou meeste jongens wil alles te snel doen.  Bij het ontmaagd van meisje  is belangrijk dat zij goed vochtig is de vagina. En  ook warm is  en dan voor spel ook belangrijk   ik heb geen meisje  ontmaagd 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Klungelig. De eerste keer dat we de Daad zouden doen, kwam hij al klaar terwijl we het condoom om deden.  De arme jongen was zo nerveus.

Tweede poging deed meer zeer dan ik verwachtte dus hebben we het op een andere manier afgemaakt.

Bij de derde poging lukte het wel: condoom om zonder ongelukken en vlotjes naar  binnen.  Kort maar krachtig: 2 stoten kwam  hij al klaar.  Hij houdt het nu, na veel oefenen, al beter vol maar heel lang duurt het nooit echt. Dat hoeft ook niet, als je het goed timet zijn een paar stoten genoeg om het allebei leuk te hebben.

We hebben veel gelachen om ons gestuntel en eerlijk gezegd was de weg naar de eerste geslaagde poging echt heel mooi.  

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 5, 2025

Haha ​@Diana, dat herken ik. Hij kwam ook echt altijd heel snel klaar. 

• August 6, 2025

@Wolf  Bij mij is het een beetje andersom m’n vriendin heeft mij gevraagd voor seks. Over een paar dagen zijn we terug van vakantie. Zij wil dan dat ik het ga proberen bij haar