Wat is jou fetisj


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is jullie fetisj? Jongen of meisje?
Mijn fetisj is plassende meisjes is dat raar?

19 reacties

Ik heb een fetisj voor meisjes die enkelbandjes dragen dus jou fetisj is denk ik niet zo heel erg raar...
Ik ben trouwens een jongen.
Bedankt voor het ene antwoord
hoi!! ik ben delphine14 en ik heb als meisjuh ook een fetisj,is dat niet meer vorr manne,een fetisj? mijn fetish is denk k vrij zeldzaam
en kheb me vroeger vaak geschaamt; kheb een schaamhaar fetisj,jawel,mannelijk En vrouwelijk schaamhaar vind ik ech de max.
toen k schaamhaar kreeg was k deeerste van de klas...een ramp bij dousje,derest staarden de heletijd naar je schaamhaar en me
mieretietjes.
maar wat voor fetish ju hebt,denk maar dat het altijd erger kan!!
K vind een jonge of bi-meisje met een flinke bos schaamhaar gewoon t einde,zelf genniet k super veeel van me eigen bos,t is zo lekkerrrrr en zacht,k streel er elke dagg doorheen als ik mu aan t vingeruh ben.k schaam me niet meer hihihi!
uhh.. ik heb een mind break / aheago fetish dat is dat ze met de tong uit de mond ogen achter gerold en raar praten bijvoorbeeld

Uwa Im Cuming i ove uua so muhh
Hoi,
Mijn fetisj zijn knieen,,,, ik ben een meisje trouwens.

X Nadia
Hoi!

Mijn js denk ik niet zo raar!
Mijn fetisj is de lies/onderbuik bij jongens!
Jongens met een strakke boxer waar je goed een hobbel kan zien
Adamsappels (I know echt raar)
mooie jonge meisjes in van die amerikaanse schooluniformen en handdoeken.... dat stofje word ik zooooo geil van, washandjes enzo ook
Ik hou ook van balhaar ♡~♡ zo lekker om bij jongens met je hand er dan doorheen te gaan! Heerlijk! Kon ik het maar iedere seconde doen
Plassende jongens en luiers
Ik hou van jongens in strakke boxers
Mijn fetisj is gewoon alles weetje
Ik heb best wel een rare, een jongen vastbinden en hem dan kietelen totdat ie in z'n broek plast en daarna hem laten klaarkomen en andersom dat ik wordt vastgebonden en gekieteld tot ik in me broek plas en daarna wil ik klaarkomen
Oh ja en heb er nog 1; post orgasm torture heet t ook wel dan bind je iemand vast en dan nadat hij is klaargekomen hem nog heel erg teasen en een zn lul zitten want op dat moment is t nog heel gevoelig en dit wil ik ook weer andersom
Mijn fetish is het ruiken en likken van schoenen en sokken van vrouwen, ik weet het, het is raar, maar ik schaam me er niet voor, en dat zou niemand moeten doen
MIk fetisj zijn lekkere volle luiers heerlijk
Badge
ik heb een fetisj voor jongens met een stijve pik

Reageer