Skip to main content
Vraag

wat is het raarste wat jij doet van kwa seks of van ander dingen

• October 9, 2025
  • 11 reacties
  • 1624 Bekeken

Hoi ik ben nieuw hier dit is een leuk vraagje wat is het raarste wat je in je vagina of kut heb gedaan en bij de jongens in de kont (deel tekst verwijderd ivm overtreden regel 6: vraag niet naar expliciete seksuele details)

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 9, 2025

Hey, ik ben een jongen van 16 hetero en ik heb wel eens een komkommer in mijn kont gedaan, vond ik niet zo fijn maar ik heb ook al eens seks gehad met een transgender met een penis omdat ik toch een beetje van een penis houd maar ook van het vrouwelijke figuur (ideale combinatie) en een penis was toch wel leuk om te ontvangen :)

• October 10, 2025

@Je weet  ik heb niks raars in mn kont gehad behalve een piemel van een vriend 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 10, 2025

Hoi ik ben nieuw hier dit is een leuk vraagje wat is het raarste wat je in je vagina of kut heb gedaan en bij de jongens in de kont (deel tekst verwijderd ivm overtreden regel 6: vraag niet naar expliciete seksuele details)

Ja Ik  denk met trio s  met ex vriendje en vriendinnen en keer me buurjongen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 21, 2025

Ik heb ooit een wortel in m’n kut gedaan en de piemel van m’n ex en komkommer ook wel ( voor uitdaging is het lekker om daarna de groente op te eten )

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 21, 2025

Hoi ​@Cutie en alle andere die dit topic lezen,

Uitproberen en experimenteren met seks en seksualiteit is logisch en normaal.  Alleen zijn er ook een hoop voorwerpen die je beter niet in de anus of vagina kan stoppen. Deze kunnen namelijk vast komen te zitten, breken, leiden tot infecties of zelfs een bezoek aan het ziekenhuis. Let daarbij goed op je eigen veiligheid en die van eventuele bed partners. Er zijn wel altijd mogelijkheden en alternatieven te vinden in het aanbod aan sekstoys.

Easytoys heeft hierover ook een artikel geschreven met waarschuwingen, tips en aanbevelingen: https://blog.easytoys.nl/niet-masturberen

Hopelijk informeert dit jullie over de mogelijke risico's.

Groetjes,

Robin59 (de Kindertelefoon)

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 21, 2025

@Robin59 mooie reactie! Ik lees zulke verhalen van mensen die dingen vast hebben in hun vagina of aan hun penis en dit is een mooi duidelijk artikel! 

Ik zou natuurlijk geen rare dingen in me stoppen, ik ben op dat gebied wel een beetje slim😏 

XXX Yusa 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 21, 2025

Ik heb wel eens een elastiekje om het onderste deel van mn penis. Dat is wel fijn bij een erectie en mezelf "helpen" 🤭. Soort ring effect. Liefs, Tover xxx

• October 21, 2025

Wat ik in mijn kont heb gehad: vingers, dildo, vibrator, buttplug en piemel. Misschien voor een ander raar maar voor mij niet.  Ik experimenteer soms met touwtjes & wasknijpers bij mijn piemel en balzak. Voor de rest ben ik vrij normaal hoor.  :)

Forum|alt.badge.img

Dit wil ik ook hoe kom ik aan dildo's en buttplugs 

• October 24, 2025

Kopen

• Topic-opener
  • October 29, 2025

Ja kan altijd proberen van een friend of vriendin als hun het kunnen kopen en jij het geld geeft 🙂