Vraag

Wat is dat slijm bij geilheid opwinding meisje en jongen

  • 13 April 2019
  • 5 reacties
  • 3624 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik was bij mijn vriendinnetje ook van 13 jaar. Ik kon bij haar slapen we zijn beiden Maagd. We hadden zin om naakt te slapen en alleen te tongen. We lagen body op body te friemelen te tongzoenen alleen dat. 😋

Na een kwartiertje merkte ik dat ze erg nat was onder dus een slijmkut had . Zij merkte weer bij mij.. dat mijn eikel die zichtbaar was.. er uit de pisbuis slijmerige slierten druppels eruit kwam. De schaamlippen was best opgezwollen en de klit nu meer een hard uitstekende knobbeltje was ook haar tepels. Bij mij ook mijn tepels, mijn 2 ballen waren dikker en mijn erectie. 😳

Wat is dat Slijm precies 3n waarvoor.. hebben iedereen dat en of last van. Kan ze van mijn slijm produceren zwanger raken als ik het gebruik bij het vingeren?

5 reacties

Dat heer voorvocht! In principe kan ze er niet zwanger van raken, maar die kans wordt iets groter als je nog zaadcellen hebt liggen in je urinebuis. Zolang je als je echt seks gaat hebben een condoom gebruikt is er verder niets aan de hand!
Dat is voorvocht. En dat is voorvocht. Ja ze kan er zwanger van worden!! De kans is wat klein maar is er nogsteeds. Dat “slijm” is er zodat je lichaam vochtig en glad genoeg is voor seks. Een soort natuurlijk glijmiddel. Iedereen heeft dat, je bent zeker niet de enige

groetjes Mij
Reputatie 3
Badge +4
Uhm dat is geen natuurlijk glijmiddel, dat is gewoon voorvocht. Voorvocht is zeg maar een begin van sperma. Daaruit kan je kinderen krijgen ja dus goed opletten. Maar aangezien jullie 13 zijn verwacht ik niet zoveel
Hoi

Het vocht dat je bij je vriendin opmerkte, zorgt ervoor dat alles daarbeneden wat gladder wordt. Hierdoor gaat seks vlotter. Wat er bij jou vrijkwam, was waarschijnlijk voorvocht. Hoewel de kans klein is, kan dit zaadcellen bevatten, en is het verstandig om voorzichtig te zijn.

Jullie waren beiden erg opgewonden. Het lijkt me nuttig om in de toekomst condooms bij te hebben. Als je een condoom omdoet, hoef je je geen zorgen te maken over het voorvocht en een eventuele zaadlozing.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Yourlocaltrashcan

Hey jongen.. Ik heb dat ook als ik bv naakt slaapt en wakker wordt dan is mijn eikel vaak super nat. Als ik dan op sta dan kan er een sliert slijm uit de eikel gaatje naar onder hangen.. zoals snot uit de neus bij koud weer . En als ik een witte boxer aan hebt zie je best veel helder slijm. Het is geen sperma zoals bij het aftrekken.

Reageer