Skip to main content
Vraag

Wat hebben jullie van kledij aan als je slaapt en alleen thuis of in de slaapkamer bent.

• July 1, 2026
  • 9 reacties
  • 143 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik vroeg mij af wat jullie aan hebben van kledij tijdens het slapen en als je alleen in jouw slaapkamer of thuis bent. Ik slaap allezins naakt en ben zelf ook naakt in mijn slaapkamer en ook als ik alleen thuis ben.

9 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Vaak en onderbroek wn soms naakt

Ik ben en jongen van 14

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Ik ben ook een jongen van 14 jaar en ik woon wel in een leefgroep en heb daar in mijn slaapkamer geen kleren aan maar in de leef omgeving heb ik wel kleren aan want we mogen niet naakt rondlopen wel op onze slaapkamer en ik vroeg mij af of jij misschien aftrekt en zo ja waar doe jij dit en hoe ik doe het allezins wel en ik doe het in mijn slaapkamer.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Hoi anoniem 2228787

Ik trek bijna elke dag 

Vaak als ik aftrek vins ik het vijn om zeker te zijn

Dat er niemand zomaar mijn kamer binnenloopt( zoals in de badkamer of op de WC en andrs doe ik het snachts. Ik zou er voral bij fantaseren over mischien je crush of andere dingen.

Ik zou ook voral soms even stoppen voor 5 seconde en dan verder gaan weet niet warom maar zo wordt ik geiler.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Hoi Jop 123

Ik had ook eens de vraag of jij ooit al eens bij een vriend bent gaan logeren want ik vroeg mij af ik ga vannacht stiekem in de leefgroep bij iemand anders op de kamer slapen, maar ik wil mijn broek en onderbroek uittrekken voor bij die jongen maar weet niet hoe ik dit moet doen. Heb jij misschien ideen of tips? Want ik wil ervoor zorgen dat hij ook zijn broek uittrekt of dat ik het bij hem kan doen maar zou ik dan hem blinddoeken of hoe zou jij zo iets aanpakken. Laat mij maar weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 1, 2026

ik loop en slaap ook gewoon in mijn blote piemel en billen, kan het even lekker luchten.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Ik slaap in onderbroek en hemd 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

Hoi Jop 123

Ik had ook eens de vraag of jij ooit al eens bij een vriend bent gaan logeren want ik vroeg mij af ik ga vannacht stiekem in de leefgroep bij iemand anders op de kamer slapen, maar ik wil mijn broek en onderbroek uittrekken voor bij die jongen maar weet niet hoe ik dit moet doen. Heb jij misschien ideen of tips? Want ik wil ervoor zorgen dat hij ook zijn broek uittrekt of dat ik het bij hem kan doen maar zou ik dan hem blinddoeken of hoe zou jij zo iets aanpakken. Laat mij maar weten.

Ik zou niets doen wat en ander niet wil als je wat voor plan bent en anders gewoon genieten en als je wilt aftrekken en je houd van het zelfde geslacht als iij zelf dan zou ik vooral allebij geen dekens over doen en naar elkaar kijken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 1, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Ik zou zelf gewoon naakt dlapen als je dat wilt dan zeg je gewoon ik slaap wel naakt dan zegt de ander altijd gewoon dat het goed is 

Yusa
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 2, 2026

Ik slaap in onderbroek. Dat voelt fijner dan met veel kleren. Overdag heb ik een korte broek met t-shirt aan, ook als ik alleen thuis ben. Niet dat dat heel vaak ofzo is.