Wat dragen jullie tijdens het slapen???

  • 10 September 2021
  • 28 reacties
  • 4152 Bekeken

Heyy allemaal ik heb weer een leuke vragen lijst voor jullie

 

 

1 Jongen/meisje=

2 leeftijd 

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt)

4 wat draag je altijd in de avond

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen?

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je?

7 Waar trek je jezelf af?

8 Wat is de meest gênantste situatie 

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad?

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien?

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand

13 Heb je ooit seks gehad

 

 

die was het dan ik zal hem zelf ook invullen!

 

ciao amigos


28 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Heyy allemaal ik heb weer een leuke vragen lijst voor jullie

 

 

1 Jongen/meisje= Jongen

2 leeftijd  14 over 3 maand 15

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt) in mijn onderbroek of naakt

4 wat draag je altijd in de avond de kleding van die dag

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen? ja onder de 8 jaar ofz denk ik

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je? ook onder de 8 denk ik

7 Waar trek je jezelf af? meestal in de avond en heel soms als ik net wakker ben

8 Wat is de meest gênantste situatie uhmmm, Dat de verpleegster in het ziekenhuis zag dat ik een stijve kreeg toen ik half naakt een scan moest maken. (ze was echt knap)

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak Ja in zwembad wel en ook op wc bril maar niet met zwembroek aan dan

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad? dat was denk ik toch wel in groep 3, ik had een hele goede vriendin en ik deed echt alles samen met haar.. we gingen ook samen naar de wc en we hebben ook wel eens aan elkaar gezeten als je snapt wat ik bedoel, ook vroeg ik me een keer af of je plas kon drinken, dus ik vroeg dat aan haar, ze zei geen idee.. dus ik zei van proberen? ze zei prima, ze ging zo boven de wc staan en ik kon zo uit haar vagina drinken nou ik vond de smaak maar niks en spuugde het meteen uit maar heb wel haar vagina gelikt en vond dat heel geil.. helaas bleef ze in groep 3 zitten en hebben daarna eig geen contact meer gehad.. (op die leeftijd vonden wij 't normaal dat we samen naar de wc gingen en aan elkaar zaten) echt ik zou er veel voor over hebben om nog een keer met haar samen naar de wc te gaan en die dingen allemaal te doen.

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien? ja dat meisje dus maar dat was in groep 3.. dat is enorm lang geleden, voor de rest niemand

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand nope (dat meisje tel ik eig niet mee toen)

13 Heb je ooit seks gehad niet echt (als je die gebeurtenissen op de wc meetelt wel maar anders niet) (we hebben alleen zegmaar elkaar aangeraakt niet echt in elkaar geweest)

 

die was het dan ik zal hem zelf ook invullen!

 

ciao amigos

 

Badge

1 Jongen/meisje= 

jongen

2 leeftijd

14

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt) 

onderbroek of naakt

4 wat draag je altijd in de avond

​​​​onderbroek met T-shirt (soms ook een broekje)

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen?

vast wel maar kan ik me nie herinneren 

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je?

vast wel maar kan ik me nie herinneren

7 Waar trek je jezelf af?

​​​​Slaapkamer of douche

8 Wat is de meest gênantste situatie 

​​​​hebik had perongeluk niet de badkamerdeur opslot gedaan. Toen was ik aan het aftrekken en mijn moeder kwam opeens binnen. Ik kon net optijd stoppen met rukken maar ze zag wel mijn stijve.

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak ja ik heb weleens in het zwembad geplast  ook in het kleedhokje. Bij het zwembad ga ik nooit naar de wc. Ik doe het gwn in het water. En ik het kleedhokje wel lekker door mijn zwembroek heen. Vind ik geil en ik ging toch al naar huis.

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad?

Atrekken  en pijpen met mijn neef. 

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien?

Geen vriend maar wel mijn neef.

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand

ja afgetrokken en gepijpt met mijn neef. Was super geil.

13 Heb je ooit seks gehad

nee

Reputatie 5
Badge +4

1 Jongen/meisje= Jongen

2 leeftijd: 12

3 In welke kleding slaap je(Pyjama,onesie,korte pyjama,naakt): Altijd naakt

4 wat draag je altijd in de avond: In de zomer naakt en in de winter als de openhaard aan staat ook naakt, m’n broertje ook

5 heb je ooit in je pyjama in bed geplast en hoe oud was je toen? Ik slaap al vanaf m’n 6e naakt dus dat moet daarvoor zijn geweest 

6 heb je ooit in je broek geplast hoe gebeurde het en hoe oud was je? Toen ik heel klein was misschien en de laatste x was denk ik een jaar geleden toen ik de slappe lach kreeg 

7 Waar trek je jezelf af? Slaapkamer, buiten of bij een vriend 

8 Wat is de meest gênantste situatie? Stijve gekregen op een fkk camping 

9 heb je ooit in het zwembad geplast?,in het kleedhokje Op de wc door je zwembroek heen of bikini/Badpak? Nee dat doe ik echt niet 

10 wat is het geilste moment wat je ooit hebt gehad? Sex

11 Héb je ooit je vriend/vriendin naakt gezien? Ja zovaak en nu nog

12 Heb je ooit samen gevingerd\ afgetrokken met iemand? Ja zovaak en nu nog

13 Heb je ooit seks gehad? Ja

Reageer