Skip to main content

Hoi ik en m’n vriendin zijn allebei 16 we zijn ook al 1.5 jaar samen en hebben al gezoend enzo. Nu hebben we het ook steeds vaker over sex als grapje en ook serieus. Nu we binnenkort waarschijnlijk voor het eerst sex gaan hebben(we zijn allebei maagd) leek het ons handig dat we eerst elkaars lichaam een beetje ontdekken, heeft iemand een goed idee wat we zouden kunnen doen?

alle ideeën zijn welkom!

 

Hey kerel,

 

Denk er goed overna man, ik snap zelf ook hoe het is om graag een keer sex te hebben (ik ben zelf nog maagd trouwens) Maar denk er wel aan. Het is maar 1x de eerste keer! Is dit echt de meid waar je dat mee wil hebben? Ja? Denk er dan vooral aan zei stelt grenzen, jij ofc ook maar let vooral op wat zei dan vind. Het is heel belangrijk dat jullie bijde een goede ervaring hebben en er samen van genieten.

 

En dat is dan ook mijn tip, het is voor jullie bijde de eerste keer, Geniet er gewoon van. Kijk wat jullie bijde lekker vinden en let op dat je haar niet teveel pijn doet!

 

Ik zal dit topic zo nu en dan nog is checken mocht je vragen hebben ☺️!

 

Groetjes Justhelping 😏


Meschien elkaar vingeren en een beetje aan tepels knijpen en meschien likken daar word ik zelf heel geil van


Reageer