Skip to main content
Vraag

Wat doen jullie met stijve in de ochtend

• July 13, 2025
  • 8 reacties
  • 794 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, wat doen jullie als jullie wakker worden met stijve, vaak lopen m’n ouders dan ook boven rond enz en ik slaap gw in onderbroek. Hoe doen jullie dit?

8 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Ik ga gwn altijd tiktok kijken tot die weg is of ik ga dingen schoonmaken ofzo, echt de minst geile dingen die je kan bedenken. Dan gaat ie echt in no time weg!

• July 13, 2025

Ah de ODOL, ontzettnd dikke ochtend lul.
Of wachten of even rukken.

• July 13, 2025

@Helper210  heb ik eigenlijk nooit last van en ik slaap altijd naakt

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 14, 2025

Hoi, heb ik niet altijd, maar gewoon laten gebeuren. Heeft volgens mij ook geen sexuele reden maar is om even de penis van schoon bloed te voorzien ofzo. Ik vind het niet lastig en het gaat ook wel vlot genoeg weer over. In ieder geval gezond dat je dat hebt. En als je er toch aandrang van krijgt dan even masturberen en het lijf is weer relaxed. 

Groetjes Tartan X

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Hallo, wat doen jullie als jullie wakker worden met stijve, vaak lopen m’n ouders dan ook boven rond enz en ik slaap gw in onderbroek. Hoe doen jullie dit?

Een tip van flip: ik heb dit zelf ook. Maar als ik naakt slaap heb je dat niet meer mijn tip ga naakt slapen in een hoeslaken de eerste ochten heb je misschien nog een stijve daarna niet meer

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 14, 2025

Loop naar buiten

Forum|alt.badge.img+4

Ik ga dan gewoon wassen. Eerst ga ik even naar het toilet voor mijn “ochtendplas” en daarna wordt-ie eigenlijk altijd weer slap. Je kunt niet zo goed plassen als je een stijve hebt, daarom maakt je lichaam je piemel 's nachts meestal stijf om te zorgen dat je niet in je broek plast. Maar nog even over de vraag, dat is bij ons thuis redelijk normaal.

Forum|alt.badge.img+4

Ah de ODOL, ontzettnd dikke ochtend lul.
Of wachten of even rukken.

Bij rukken wordt/blijft je piemel toch juist stijf?