hey
ik heb een vraag voor de jongens
wat doen jullie met jullie cum
waar spuiten jullie op/in?
hoe ruimen jullie het op?
hey
ik heb een vraag voor de jongens
wat doen jullie met jullie cum
waar spuiten jullie op/in?
hoe ruimen jullie het op?
Ik spuit op me buik als ik lig en op me hand als ik zit of sta. Ik lik/eet het vaak op of ik veeg het af met een wc papiertje
Ik spuit meestal gewoon op de vloer en veeg het dan op met een handdoek of ik spuit op de wc dan spoel ik het weg en als ik lig op mezelf en probeer ik het zo veel mogelijk weg te vegen
Hey, op mijn buik en borstkas komt het terecht en dan met keukenrol erop en daarna douchen.
Liefs Tover xxx
meestal laat k t gwn op me bed liggen of k lik t op
is er niemand die de cum in de vriezer doet?!
Ik doe het elke dag wel een keertje of 3 spuiten in de fles shampoo. Mijn ouders smeren het dan op hun hoofd als ze hun haren wassen in de douche.
Is dat niet een beetje vies?
Liefs
Hey, op mijn buik en borstkas komt het terecht en dan met keukenrol erop en daarna douchen.
Liefs Tover xxx
Douchen na elk orgasme??? Dan moet ik 4x per dag onder de douche joh. Verder gaat het wel??
Ik heb geen cum maar wat ik wel heb komt op een big towel of ook badhanddoek terecht xp.
(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2)
Ik spuit het meestal op mijn buik en borst en soms op de vloer. En dan veeg ik het op met handdoek of keukenrol. En soms doe ik een sok om mijn piemel en spuit ik daar in. Ik moet wel opletten altijd om niet te knoeien want ik heb altijd veel sperma
Ik spuit meestal op borst of kin als ik op mijn rug lig, zorg meestal dat ik keukenrol en doekje bij de hand om weg te vegen.
Volwassen mensen doen dat niet. Daar zijn wij toch juist tieners voor.
(tekst aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 2)
Volwassen mensen doen dat niet. Daar zijn wij toch juist tieners voor. Alsof jullie zo allemaal heilig zijn en elke zondag vooraan in de kerk zitten he. Oh nee zie je.
Je kan best tiener zijn, maar dan hou je je eigen dingen toch bij jezelf? waarom zou je uberhaupt willen dat jou gezin jouw sperma over hun hoofd uitsmeerd? Gaat het wel met je?
Ik spuit trouwens zelf ook meestal op mn buik of borst, daarna ruim ik het op in een sok en douche ik de volgende morgen. (ik trek alleen af in de avond)
Maiskolfje.
Je hoeft het niet te lezen en je hoeft niet altijd overal op te reageren. Je kan ook door scrollen. Ik mag ook op het forum. En als jouw posts mij niet interesseren dan kijk ik er niet naar en probeer ik niet je mond te snoeren.
Beste allen,
Vandaag heb ik enkele teksten aangepast of verwijderd in verband met forumregel 2. Houden jullie het dus een beetje netjes tegen elkaar, hoe moeilijk ook?
En blijven jullie bij het oorspronkelijke onderwerp? Dank!
Groeten, Britta van de Kindertelefoon
Hey, jammer dat dit zo loopt, ook mijn schuld.
Liefs Tover xxx
Als ik onder de douche sta dan gewoon wegspoelen via doucheputje en als ik in bed lig op mijn buik en dan afvegen met een tissue of direct op een tissue spuiten.
maat wat gebeurd hier????
Hoiii
Gwn op buik of grond daarna met handdoek of wc papier/keukenrol weghalen. Of in wc spuiten.
Doeiii
Ik zit op een jongens internaat waar masturberen vanzelf sprekend is als je 24 / 7 daar verblijft.
Als je nieuw bent krijg je een introductie daar. Met een man een opvoederd in Nederland heet dat begeleider ] krijg je een 1 op 1 gesprek dat gaat over intimiteit en privacy, seksualiteit en hygiëne.
Ik was 13 jaar toen toen mijn ouders me aanmeldde bij die private school. De man vroeg of ik al regelmatig met mijn piemel speelde hij noemde het woord masturberen. Of ik al sperma had en zaadlozingen. Ik zei eerlijk ja . Hij antwoordde dat aftrekken of zelfbevrediging heel normaal was en zo vaak ik het mag doen als ik wilde. Dat ochtenderecties heel normaal was ook als je met de andere jongens gezamenlijk douche en je hebt een stijve. Dat is geen reden om lacherig te doen maar zeker niet om iemand dan voor schut te zetten. Dat er altijd handgel op de kamer is en een dood met papieren douches. Zou je de bed vies maken met sperma dan een van de schoonmakers verwittigen voor nieuwe verse lakens. Het was ook toegestaan om bij de gezamenlijk douche ruimte bij een paar prive hoek muurtje te gaan masturberen en ejaculeren . Daarna moest je met een waterslang het zaad wegspoelen in de goot.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.