Skip to main content

wat doen jullie als je geil bent

• August 9, 2025
  • 7 reacties
  • 889 Bekeken

Hallo ik ben laatste tijd best wel vaak geil en trek me dan af, wat doen jullie vaak als je geil bent?

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Idk, ik heb dat niet

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 9, 2025

ik doe niks, maar mijn gevoelens zijn dan wel echt klote. maar geil word je ook niet zomaar, volgens mij? Ik voel me eig alleen zo als ik NSFW heb gelezen of gezien.

• August 9, 2025

@Jongen24  komt door het lekkere weer. Ik kan gelukkig door de hele voor- en achtertuin in m’n blootje rond rennen en doen. Ik ga ook wel eens alleen of met een vriend naar het bos of naar een maisveld in de buurt om ons helemaal uit te kleden. Of naar een mega groot grasveld waar het gras heel hoog staat en soms ook naar een hele grote kledingzaak 

@Aubien ben je dan niet bang dat je gesnapt wordt door andere mensen die dan voorbij lopen en dat vooral in een bos of een grote kledingwinkel? En wat doe je eigenlijk met je vriend? Alleen aftrekken of andere dingen? 

Hoi ​@Jongen24, het hangt er van af waar ik dan ben. Als ik thuis op m’n bed lig en ik word geil van iets trek ik vaak af. 

• Net nieuw
  • August 12, 2025

als ik geil ben (gebeurt niet vaak) dan ga ik op bed liggen, en trekken maar. ik doe dan ook vaak een vinger in mn kont f ga edgen. als je dat doet als je heel geiil bent.. Spuit je helemaal leeg

• August 13, 2025

@Anoniem U030 Nee in het bos weet ik een paar plekken daar moet je eerst door allemaal stuiken enz. daar komt echt niemand. En in die kledingzaak let het personeel niet op iedereen die binnenkomt en als de gordijnen dicht zijn komt echt niet zomaar iemand binnen. Met vrienden elkaar aftrekken, elkaar pijpen en ook soms anaal beide geven en nemen we