Skip to main content
Vraag

Wat denk je als meisje als je een lekkere jongen ziet?

• November 21, 2025
  • 4 reacties
  • 370 Bekeken

Stel, ik zie een lekker meisje denk ik soms wel eens, ja die zou ik wel willen neuken, maar wat denkt een meisje dan? Ja, dat is een lekkere jongen die mag mij wel neuken? Sorry als het een rare vraag is

4 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 22, 2025

Nee zeker niet de meeste meisjes zullen zo niet denken .

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 22, 2025

Ik denk niet dat iedereen zo denkt.

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Voor mij geld: Als eerste gedachte nooit in ieder geval. Ik viel  bij mijn vriendje eigenlijk juist op een stukje onhandigheid en onnozelheid. Hij sloofde zich voor me uit en het resultaat was precies het tegenovergestelde van wat hij probeerde. En juist dat vond ik lief. Hij  toonde zich kwetsbaar. Het hoeft niet meteen een onfeilbare hunk te zijn die mij de perfecte partner leek. Integendeel. Beetje zoals 2 jongens op dit forum waar hun meisje op hun viel terwijl ze totaal niet stoer in een vernederende straf situatie stonden. Er zijn eerst zoveel dingen die door een meisje haar hoofd gaan met betrekking tot de ideale jongen. Natuurlijk is een mooi lijf een fijne extra en in een eerste opwelling kun je best denken dat hij me wel mag doen maar dat is nano seconden werk. Meiden kijken vaak eerst naar heel veel andere dingen die een jongen te bieden heeft. Als dat allemaal klopt, dan komt natuurlijk de gedachte aan goede lekkere seks zeker aan bod. Maar niet als eerste. 

Doby xxx

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 22, 2025

Hey 

Ik denk meestal oh wat een leuke knappe jongen en met vriendinnen zegen we kijk die is  knap