Skip to main content

Wat betekent dit?

• April 26, 2026
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

GoldenRetrieverGuy1.3
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,
De laatste tijd is er veel gebeurd, laat me het even samenvatten
DUS ik en een vriend van mij (we zijn allebei jongens) doen wat gekke dingen vind ik zelf..
Tijdens de les leggen we soms een hand op elkaar bovenbeen en strelen we het soort van.. En dan is het even awkward maar dan kijken we naar elkaar en lachen we stil enz.. Maar dat is niet het enige, wij hebben dus lockers of ja kastjes hoe dat je het ook wilt noemen op onze school en mijn kastje/locker zit heel laag dus dan moet ik helemaal bukken, en soms streelt hij dan over mijn kont. Ikzelf vind dit wel leuk eerlijk gezegd.. Dan was er ook iets uitzonderlijk. Een paar dagen geleden was het mooi weer en lekker warm dus we zaten tijdens de middagpauze op een bankje in de zon. Er was genoeg plaats naast andere vrienden die naast mij zaten maar DE vriend kwam gewoon op mijn schoot zitten (ik ben het gewoon dat hij dat doet bij een andere vriend van HEM maar hij had het nog nooit gedaan bij mij) en begon soort van op en neer te gaan, een soort ‘seks beweging’. Ik vond dit natuurlijk weer leuk en spannend maar ja.. Ik kreeg een hele harde stijve en ben bang dat hij dat voelde. Na ongeveer een minuut stopte hij omdat de bel ging. Ik zou ook HEEL GRAAG experimenteren met hem maar ik denk dat hij dat niet wil doen..

Wij hebben een hele goede band we spelen games samen we praten altijd met elkaar in de speeltijd, we sturen ook bijna altijd naar elkaar op snapchat enz en dan sturen we ook zo van die ‘hints’ naar elkaar zoals een hartje emoji enz.

Ik vraag me dus nu af, hoe kan ik meer ‘hints’ geven dat ik dat soort dingen leuk vind en wat denken jullie, zou hij willen experimenteren met mij?

groeten, GoldenRetrieverGuy
(Sorry voor lange tekst)

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 27, 2026

mocht hij weer een keer op je schoot gaan zitten dan kan je toch zeggen dat hij even moet opstaan omdat je je piemel even goed moet doen en dat hij dan weer mag gaan zitten. zijn geen gekke dingen die jullie doen. van wat voor dingen denk jij dat hij dat toch niet wil doen.