Skip to main content
Vraag

Wat bedoelt mijn vriendin met teasen?

• November 26, 2025
  • 2 reacties
  • 396 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Mijn vriendin en ik zijn nog niet van plan om seks te hebben, vinden we het nog te vroeg voor. Maar mijn vriendin moest laatst wat pakken van de grond en ze zei: “Ik bend over”. Ik antwoordde daarop: “Het lijkt wel alsof je het al wilt doen.” Dus ze zei: “ Nee ik tease het alleen.” “Is dat een ja of nee?” zei ik. “Misschien, misschien niet”. zei ze. Wat bedoelt ze met teasen? Wil ze het nou wel al of niet?

PS:Ik heb haar borsten al gezien en gevoeld diezelfde dag (dus mijn topic van een jaar geleden is gelukt). 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 30, 2025

Hi ​@Anoniem_Rk 

Ik ben er eigenlijk van verwonderd dat er nog niemand hier op gereageerd heeft 😅

Maar ik geef je ff een antwoord op je vraag, wat betekend teasen?

Teasen is eigenlijk het tegenovergestelde van pleasen. Pleasen is eigenlijk wil je dit alsjeblieft doen met mij en dat ook meerdermaal zeggen. En Teasen is je prikkelen en plagen omdat ze weet dat jij het wil en zij eigenlijk ook maar dat je nog ff moet gaan wachten. En doordat ze je teased zal je op het moment van de waarheid een soort van ontlading zijn! Het teasen is natuurlijk volledig speels en leuk bedoeld dus je moet het niet zien als “ze wil geen seks met mij...”

Dus hopelijk is het voor binnenkort

Groetjes

Wout 😁

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 30, 2025

Hoi, precies wat ​@Wouttjehhhh  zegt. Teasen is plagen. Je wilt graag iets en je partner laat merken dat dat ook gaat gebeuren maar laat jou nog mooi even wachten. In onzekerheid hoe lang het duurt en wat er intussen eerst gebeurt. Mijn vriendin is dominant over mij in de seksualiteit en zij teased mij voortdurend, en dat is zeer spannend en leuk. Teasen kan ook in het opzicht van knuffelen en aanraking natuurlijk. Ook erg spannend en fijn. 

Groetjes liefs Tartan X