Skip to main content

Wat als je het even niet weet waar je op valt

  • 28 April 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Ik ben een jongen van 17 jaar en het boeit me niks of ik seks heb met een jongen of meisje maar toch vind ik het een soort van raar met een jongen. ik heb via webcam heel veel afgetrokken met mensen als ik achteraf daar aan denk vind ik het stom vanmezelf stel het was fout gegaan maarja. Ik werd nooit echt geil van hun maar zei wel van mij. Maar toch vind ik seks met een jongen wel fijn ik heb 1x seks gehad met een jongen en 1x met een meisje. Ik zal het wel vaker willen maar ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb bijna een jaar een dildo gebruikt dat doe ik nu niet meer omdat mijn moeder er achter kwam. Ik vond het fijn dat is ook logisch maarja toch denk ik eraan terug of het allemaal een grote fout was. Het seks hebben met een jongen vind ik nu vies ook is dat het niet maar toch denk ik terug aan mijn seks dingen alsof het een fout was is dat erg vraag ik mij nu af heeft iemand tips.



en ik zit er nu wel mee dat ik graag seks wil met een meisje. maarja daar kan ik voor mezelf nog lang op wachten omdat ik het lastig zoeken vind naar een geschikt iemand. ik heb pddnos dus dat maakt het contact zoeken met mensen nog lastiger ook al wil ik zn sticker niet op me zelf plakken doe ik het toch



(de titel klopt niet echt meer met wat ik heb getyped)

3 reacties

Hoi

In het verleden heb je seks gehad met zowel een jongen als een meisje. Inmiddels heb je hierover je twijfels.

Het kan dat je seksuele voorkeur wijzigt. Je kan je aangetrokken voelen tot beide geslachten, en er na een tijd achter komen dat een bepaald geslacht je voorkeur uitdraagt.

Wat er in het verleden gebeurd is, ligt vast. Misschien was niet elke ervaring even positief of had je er achteraf spijt van, maar dit kan je een kans bieden om in de toekomst anders met seksualiteit om te gaan.

Als je seksuele voorkeur uitgaat naar meisjes, kan je proberen om bewuster naar je omgeving te kijken, en na te denken of er misschien een meisje is dat je graag beter zou willen leren kennen. Je zou dat meisje kunnen aanspreken, of je zou haar een berichtje kunnen sturen via sociale media.

Wachten tot je een partner ontmoet waar je je goed bij voelt, loont het geduld. Ook als je momenteel niemand in gedachten hebt waar je intiemer mee zou willen worden, is de kans groot dat je zo iemand later in je leven zal ontmoeten.

Groetjes
Kenshin
Hoi

In het verleden heb je seks gehad met zowel een jongen als een meisje. Inmiddels heb je hierover je twijfels.

Het kan dat je seksuele voorkeur wijzigt. Je kan je aangetrokken voelen tot beide geslachten, en er na een tijd achter komen dat een bepaald geslacht je voorkeur uitdraagt.

Wat er in het verleden gebeurd is, ligt vast. Misschien was niet elke ervaring even positief of had je er achteraf spijt van, maar dit kan je een kans bieden om in de toekomst anders met seksualiteit om te gaan.

Als je seksuele voorkeur uitgaat naar meisjes, kan je proberen om bewuster naar je omgeving te kijken, en na te denken of er misschien een meisje is dat je graag beter zou willen leren kennen. Je zou dat meisje kunnen aanspreken, of je zou haar een berichtje kunnen sturen via sociale media.

Wachten tot je een partner ontmoet waar je je goed bij voelt, loont het geduld. Ook als je momenteel niemand in gedachten hebt waar je intiemer mee zou willen worden, is de kans groot dat je zo iemand later in je leven zal ontmoeten.

Groetjes
Kenshin

Mooie woorden bedankt en er is wel een meid die ik geweldig vind al jaren maar we zijn zulke goeie vrienden en ik heb het 1x durven vragen en dat is al zolang geleden. En ik heb zoiets doms gedaan omdat ik haar mooi vind dat was haar stiekem filmen maarja dat is geweest enzo het is al verwijderd en ze weet van niks maarja hoe kan ik het haar bijvoorbeeld laten weten dat ik haar nog steeds wel mooi vind en leuk
Het is goed dat je je fout ingezien hebt en de beelden gewist hebt. Ik hoop dat ej daar uit geleerd hebt...

Wil je echt een relatie met haar? Je kunt iemand mooi en leuk vinden als gewone vriendin, maar je kunt ook echt verliefd op haar zijn.
Je zou eens kunnen afspreken met haar om samen iets leuks te gaan doen, en het op dat moment wat laten merken. Samen een romantische film kijken kan je ook een duwtje in de rug geven.
Stel het niet te lang uit en probeer het haar te vertellen.
Ook hier kun je er tips rond vragen.

Groetjes
Lot

Reageer