Skip to main content
Vraag

Wanneer worden mannen horny in de puberteit?

• October 11, 2025
  • 45 reacties
  • 1565 Bekeken

Toon eerste bericht

45 reacties

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

Hihi ​@Tover01  fijn zo, dat is maar goed dan 😘 mooi dat je zelf ook de humor blijft zien in alles en gelukkig is het ook geen common bussiness als je met je handjes op je rug staat😉 gezien ook dat het je standaard houding is. Zoals op de foto met je rokjes. 🥰Nee grapje hoor lieverd.  Maak je geen zorgen, het is lief en bewonderenswaardig hoe eerlijk jij bent en andere kinderen helpt. Dat is alleen maar te waarderen! Doby xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 19, 2025

@Diana nee dat niet, ik stond de hele tijd met mn gezicht naar de hoek, en had een korte broek aan dus dat was niet zichtbaar. Heb mn handen ook niet van de rug af gehaald zover ik herinner. Nee stel voor,  zou idd erg zijn geweest pfff😥 er stonden  telkens een boel kinderen achter mij te praten en lachen w.o.crush maar nee nooit over gehoord. Dat zou ik echt verschrikkelijk hebben gevonden denk ik. Nog meer dan het al was. 

Liefs, Tover xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

@Tover01 en hadden de anderen dat gezien? Dat lijkt me echt heel beschamend als iedereen dat zag.

@Diana  dat zal toch niet, in de hoek staan bij de jongens (Tover, Tartan) was met hun handjes op de rug naar de andere kinderen staan dus gezicht (daarmee ook de kwetsbare delen) naar de muur toe. In dit geval dus gelukkig maar. Het is wat, die genitaliën van ons pubers. Je hebt er meestal plezier van maar soms ook niet. En ongewilde  uiting van "horny" lijkt me inderdaad zeer vervelend. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Ach arme Tover dat dat jou is overkomen 😓 Ik weet eigenlijk niet hoe ik daarop moet reageren maar dat is echt naar voor jou… Hormonen zijn stom hoor. 

Liefs Yusa 😘😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

@Tover01 Maar jij bent dus echt klaar gekomen toen je in de hoek stond? Dat lijkt me niet leuk

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Hoe dan ook, dit is wel een beeldend antwoord op de vraag in het topic " hoe gedragen ze zich?" Nou, het lichaam van een jongen wordt daardoor soms overdonderd door de hormonale veranderingen en dat kan de geest af en toe niet goed bij benen. De fysieke uitingen zijn zeker in het begin van de puberteit best heftig en soms schijnbaar wat ongeremd. En dat is zeker niet altijd leuk, zoals het voorbeeld van onze lieve ​@Tover01 (♥️)  laat zien. De activiteiten van je geslacht zogezegd zijn dan je lijf aan het overspoelen en achteraf ben je zelf verbaasd over wat het met je doet. Gelukkig wordt dat na verloop van tijd behapbaar en hanteerbaar.  Denk ook dat masturbatie voor veel jongens (meiden ook maar on topic is mannen/jongens)  een gezonde uitlaatklep is. 

Tover, ik vind je super eerlijk en het is knap hoe je over dingen praat. Dat je dit heel netjes en bedekt ooit hebt verteld en het toen door anderen is opgepikt is niet erg. We helpen jou graag en alles is bespreekbaar hier lieve jongen 😘 en gelukkig dat niemand het gemerkt heeft, terecht dat je zegt ' nog erger dan het al was '. Ik ken de straf en moet er ook niet aan denken dat dit er bij kwam. 

Groetjes liefs Tartan X 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Dankjewel ♥️ ik schaam mij wel wat maar het is ook goed 😘

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 20, 2025

Je hoeft je echt niet te schamen ​@Tover01  je kon niets doen daar. Met al die ogen op je van meisjes. Misschien had mijn crush dat ook wel pas toen hij door de juf werd gestraft want hij moest best flink blozen. Ook met allemaal meisjes erbij. Is het een reactie van je lijf. En daarom dus niet schamen hoor. En we leren allemaal van elkaar 😘 daar gaat dit ook over. Ik heb ook wel eens gevoel of dat het iets nat wordt en dan kun je er niets aan doen. Het is het lichaam en niet alles kun je vantevoren weten.  Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 20, 2025

Zeker niet leuk ​@ja_ppie .  Zo is het. ​@Diana  Een klein gelukje in dit geval is dat hij in de hoek stond en dus gedwongen van iedereen afgewend . Met een korte broek dus "dat" was niet zichtbaar.  Hoe zou iemand dat hebben kunnen zien denk ik dan. Misschien bewogen zijn knieën onbewust ofzo of moest hij zuchten. ​@Tover01  Dat jij bleef staan en niet weg bent gerend is buitengewone discipline en dat niemand iets zag vind ik dan nog een plus voor je. Zelfs je je handen op je rug niet bewoog. Arm kind. Je moet wel echt onder de indruk van je straf zijn geweest om dit zo te ondergaan. Ik ben geen jongen natuurlijk maar alleen al het ongemak van het geloosde zaad moet toch een gruwel zijn tegen je wil. En je staat daar maar. Ik begrijp nu nog beter de rest van het verhaal. Lief menneke ♥️ dapper hoe je bent en reageert. En OT Ik heb geen gevoel bij de term horny maar het krijgt ook dimensies van willen en niet willen. We zijn wonderlijk gemaakt. 

Groetjes xxxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 20, 2025

Hey lieverds. Dankjewel allemaal echt lief van jullie♥️ Ik heb het verwerkt en het is geweest en ik dank ook veel aan die dag. Zo wil ik er naar kijken😘 ik pakte het positieve er uit en het heeft me gemaakt zoals ik nu ben. Je lijf doet rare dingen indd maar het is zoals het is. En om bij het topic te blijven ook dat gevoel hoort erbij en zoals gezegd is, het is goed om daar een beetje netjes mee te proberen te dealen en tsja dat betekent af en toe ook even jezelf een handje helpen 😉 en respect voor anderen, natuurlijk zeker meisjes is voor mij echt heel belangrijk 😘

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 21, 2025

@Tover01  dat is begrepen! Respect voor je, boek omslaan en nu weer vooruit 😍

Groetjes xxx

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+1

Als ik naar deze comments kijk voel ik me wat anders...😅

Pas op mijn vijftiende kwam ik erachter dat aftrekken bestond, toen ik het van iemand hoorde. Op dat moment hadden we het met biologie ook over seksualiteit en hormonen, dus toen werd ik ook eens benieuwd naar dat aftrekken. Toen had ik in 1 week 3 natte dromen, woepsie...

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+1

En ik heb ook soms op de meest willekeurige momenten een erectie, vooral in de klas of met judo is het irritant...

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 22, 2025

Hoi jongens.  Sorry maar, Ik vroeg me nog af, doet zo'n ongewilde erectie pijn? 🤭 Dat zou ik zielig vinden. 

Groetjes Tjempie xxx

P.S. ​@Tover01  ik begrijp je hoor! 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 23, 2025

Heyy ​@Tjempie ,

Het doet geen pijn hoor maar is wel vervelend als je een spijkerbroek aan hebt😅 Dan zit het een beetje gepropt zeg maar en is niet zo'n fijn gevoel..🤭 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

Dank je wel voor je antwoord ​@Cantaloupe  😘 ik heb veel geleerd van dit topic. Een erectie is niet altijd bewust of vrijwillig, ook niet altijd uit geilheid en plezier. En dat het een manier van het jongens lichaam is om spanning te verminderen. Of een reactie op schaamte en emoties. Of ook zomaar komt. En zelfs klaarkomen kan een reactie zijn. En ook niet alleen van een fijn gevoel. Lief dat jullie allemaal zo eerlijk zijn om dit te schrijven. Groetjes Tjempie xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 25, 2025

@Ik_ben_anoniem123 Ha ja, bij judo is dat inderdaad irritant.  In zo’n broek zie je alles en dan moet je werken met iemand die wanhopig probeert zijn heupen van je weg te draaien en niet slecht te vallen en op zijn buik terecht te komen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 25, 2025

Haha ik heb er bij judo niet zo veel last van. Of bij voetbal of hardlopen. Goede sportslip eronder en bij sportieve inspanning heeft mijn piep niet zoveel in te brengen 😊😉Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 25, 2025

@Tartan16 of dat je een schouderworp doet en nog een tikje van zo’n piemel tegen je achterhoofd krijgt; of erger nog: tegen je wang.  Grappig maar zo’n jongen vindt dat altijd vervelender dan ik.  Erger lijkt het me bij worstelen: die kruipen echt met hun hele lichaam tegen elkaar aan.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 25, 2025

@Tjempie Nee het doet niet pijn, dat doet een niet random erectie ook niet haha. Als je een wat strakke broek aan hebt kan het ongemakkelijk zijn.