Vraag

wanneer ontmaagd

  • 4 December 2020
  • 7 reacties
  • 2457 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wanneer ben je ontmaagd als je man-man seks hebt?

En wanneer heb je echt seks dan?


7 reacties

ontmaagd word meestal gezien als de penis in de vagina zit (ookal is het maar alleen de eikel), ik denk dat je kunt aannemen dat je dan ontmaagd bent bij man-man sex als de penis bij de andere man in de anus is geweest of anders om!
maar jij bepaald zelf wanneer je vind dat je ontmaagd bent, sommigen vinden als dat ze ontmaagd zijn als ze hele goede voorspel hebben en elkaar misschien vingeren en pijpen etc.
voor de eerste keer man-man zou ik eerst wat research doen als ik jou was; https://sense.info/nl/seks/sekstechnieken/2-jongens-bed/hoe-werkt-homoseks

Reputatie 1
Badge +1

hoi,

ik denk zelf dat als je homo of lesbi bent dat je dan onmaagd word op andere manier. je kan dan voor je zelf bedenken of het echt als een “ontmaagding” voelde

groetjes meisje

Volgens WikipediaOver ontmaagding wordt gesproken wanneer een persoon voor het eerst geslachtsgemeenschap heeft. 

En onder geslachtsgemeenschap verstaat WikipediaGeslachtsgemeenschap is een seksuele handeling tussen twee mensen waarbij een penis in erectie een vagina of anus penetreert.

Dus ‘officieel’ ben je ontmaagd wanneer je daadwerkelijk als je iemand anaal penetreert of anaal gepenetreerd wordt. Maar ik ben het ook wel met @joey5002  en  @meisje_xxxxxxx dat het vooral om je eigen beleving en interpretatie draait. 

Bedankt allemaal

 

NIET

Reputatie 3
Badge +4

NIET

Wat bedoel je met “NIET”?

Reputatie 3
Badge +4

-Onnodige quotes verwijderd-

Dus ‘officieel’ ben je ontmaagd wanneer je daadwerkelijk als je iemand anaal penetreert of anaal gepenetreerd wordt. Maar ik ben het ook wel met @joey5002  en  @meisje_xxxxxxx dat het vooral om je eigen beleving en interpretatie draait. 

Ik vind het eigenlijk gek dat er überhaupt definities zijn voor zulke dingen, aangezien het inderdaad bij iedereen anders kan zijn. 

Reageer