Vraag

Wanneer komt mijn sperma?

  • 14 June 2020
  • 4 reacties
  • 182 Bekeken

Badge

Beste tieners, 

Ik ben een jongen van 13 en ben sinds kort bezig met mijzelf te bevredigen. Ook heb ik al seksuele voorlichting gehad dus weet ik dat er iets met sperma en puberteit is. Ik ben 5 maanden lang 13 en weet niet of het 'normaal' is om nog niet 'toegang' te hebben tot mijn sperma. Hebben jullie tips of ervaring?

 

- JJ

 

 


4 reacties

Badge

Waarom praar je zo raar? Trouwens komt nog wel

Badge

Waarom praar je zo raar? Trouwens komt nog wel

Sorry ik ben niet zo comfortabel met echt praten in sekstermen. Bedankt voor de info, ik was hier al best lang onzeker over. 

Reputatie 1
Badge +1

Sperma komt alleen bij een orgasme e  anders is niet erg hoor was zelf ook laat

 

Hi BoyJJ - NL,

 

je kunt ook eens een kijkje nemen op de site van sense.info. Daar staat van alles wat pubers willen weten. Dus ook iets over je eerste zaadlozing:

 

- begin quote

Eerste zaadlozing

De meeste jongens krijgen hun eerste zaadlozing tussen hun 11e en 16e jaar. Vanaf dat moment ben je geslachtsrijp en kun je een meisje zwanger maken. De eerste zaadlozing van een jongen kan een natte droom zijn, maar dat hoeft niet. Je kunt ook je eerste zaadlozing krijgen als je jezelf aftrekt of als je met iemand vrijt.

- einde quote

Bron: https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/jongenslichaam/penis-en-balzak/zaadlozing

 

Maar er is nog veel meer te vinden, dus check de hele site ff. Ze geven betrouwbare info in begrijpelijke taal over o.a. verliefd zijn, masturberen, anticonceptie, je lichaam, seksualiteit en veel meer.

 

Veel plezier. Oh ja en vragen kun je nog altijd stellen op het forum van de Kindertelefoon.

 

Groetjes,

M&M's

 

 

Reageer