Vraag

Wanneer klaar voor seks

  • 2 May 2019
  • 3 reacties
  • 306 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heb sinds kort een vriendje mij vraag is wanneer is een goede tijd om de eerste keer seks te hebben en hoelang haden jullie met je vriendje dat jullie seks krijgen

gr piekeren meisje

3 reacties

Hey meisjegeheimpje

De beslissing wanneer jullie klaar zijn voor seks, is een persoonlijke keuze die bij beiden ligt. Wanneer je vriend en jij klaar zijn voor seks, kunnen jullie dat bespreken, en stilaan intiemer worden met elkaar. Jullie kunnen dit geleidelijk opbouwen, zodat jullie elkaar op een fijn en onthullend tempo leren kennen.

Ook als jullie reeds seks hebben, bestaat steeds de mogelijkheid om een stapje terug te doen. Als een van jullie twijfelt of iets niet fijn vindt, mag deze dat op elk moment aangeven. Het is heel belangrijk om na te gaan of beide partners zich goed voelen in de relatie.

Groetjes
Kenshin
Badge
@meisjegeheimpje
dat kan voor iedereen verschillend zijn. sommige meiden en jongens doen het op hun 15de andere pas op hun 18de en soms ook echt pas als je in de 20 bent.

alleen ik denk als je dat echt graag SAMEN wilt dan moet je het gewoon gaan proberen, alles zoeken bij elkaar zo heb ik het wel gedaan tenminste.

geen idee hoe oud je bent alleen als je jonger als 15 bent zou ik er nog wel even mee wachten, mijn mening.

je kan altijd meer vragen stellen natuurlijk.

Groetjessss.
Déjay 😃
Ik heb sinds 14 dagen een vriendin en we hebben al een paar keer seks gehad. Ze is 17 en ik ben 14 dus eigenlijk is het wat vroeg, maar ze vroeg naar me dollo dus dan geef ik haar die. Mijn advies is om gewoon lekker samen knuffelen en zoenen/vrijen en zien hoe het uitloopt tot seks. als het je eerste keer is, is het gewoon experimenteren samen, dus maak je geen zorgen over iets. seks is leuk 🙂

Reageer