Wanneer begon je met masturberen?

  • 15 March 2015
  • 44 reacties
  • 14682 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Yo mensen. Ik zou wel willen weten op welke leeftijd jullie begonnen met aftrekken/vingeren. En waarom begonnen jullie ermee? 
Ik zelf begon met aftrekken toen ik 12jaar was. Daarvoor zat ik wel bijna elke avond met mn piemel te spelen, gewoon omdat het zo lekker voelt. Later proneerde ik ook het 'echte' aftrekken, omdat ik wilde weten of dat lekker was. Nu ben ik 15 en ik trek me nog steeds zowat elke avond af, vanwege dat heerlijke gevoel 🙂

44 reacties

Ik was 12 en zat toen in de eerste
ben begonnen met aftrekken toen ik 7 was.
had mijn 6 jaar oudere broer betrapt toen hij "bezig" was. Hij zei dat hij mij het ook ging leren op voorwaarde dat ik hem aftrok. sinds dien heb ik lange tijd gemasturbeerd met mijn broer. maar dit is gestopt toen ik 10 jaar was.7
nu ben ik 15 en ruk nog steeds, soms met mijn neef
Was geloof ik 11of 12 eerste keer met iemand anders was toen ik 13 was
Toen ik 13 was ben ik begonnen met aftrekken
Ik was 11/12 in groep zeven, sindsdien doe ik het ook elke dag. Ik ben nu 15
ik begon toen ik jaar of 9 was.
Was lekker gevoel, naakt tegen dekens en toen ik 11 ofzo was kwam er opeens wat uit ;)

Alles zelf ontdekt dus, maar het daarna wel aan anderen geleerd.
ik ben 13 ben ben het nog niet geweest is dat raar?
Ik was 13 toen ik voor het eerst vingerde en uit nieuwsgierigheid
Ik was 12 denk ik
Ik ben begonnen in groep 7, ik was toen 10.

Een buurjongen van me zat heel vaak met zn hand in zn broek en speelde met zn piemel. Vaak deed ie zn broek een beetje naar beneden en liet het zien als ik alleen met hem was. Toen zag ik dat zn piemel stijf was en hoe hij zn velletje heen en weer bewoog. Hij was toen al 13 en had al best wel een grote piemel.

Dat vond ik wel supergeil en heb het toen zelf geprobeerd thuis. Ik had toen natuurlijk nog geen sperma, dat kreeg ik toen ik 12 was.

Ik val op jongens en heb het ondertussen ook bij, met en door andere jongens gedaan/laten doen. Sinds mn 12e doe ik het ook regelmatig met mn buurjongen, hij was ook de eerste waar ik mee tongde en die me pijpte en ik hem.

Ik ben 14 (over 3 maandjes 15) en ik doe het elke dag 1-2 keer, soms vaker en soms een dagje niet.

@rik2000 trekken jullie (jij en je neef) elkaar af of trekken jullie jezelf als jullie samen zijn en hoe oud is je neef?
Ik begon me aftrekken op mijn 9de gewoon omdat iedereen bij ons op school er over praatte
ik was bijna 11 toen ik begon
ik was bijna 11 toen ik begon
ja ik ook
Ik ben begon met echt mastruberen toen ik 13 was.
Ik ben letterlijk net begonnen. 4 dagen geleden
Ik was 12
Ik was iets van 9 jaar volgens mij
Ik ben een jongen van 14.
Zelf fap ik niet , maar ik zou het wel een keer met een vriend willen doen.
Badge

Meeste mensen beginnen rond 12 ik ben 12 en ik doe het al

Reageer