Vraag

waneers sperma

  • 16 June 2020
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

Hoi jonge 14 ik vraag me af wanneer ik klaarkom met sperma als ik nu klaarkom komt er voor vocht uit en ik kom ook heel snel klaar zijn der tips voor om het orgasme uit te stellen 


5 reacties

Hey, @Pietje99o9o9o 

het licht een beetje aan je pubertijd en ook aan hoever je ballen zijn ontwikkeld. 

Als ik kijk op topics van andere zeggen sommige mensen om voor dat je denkt dat je klaarkomt even te rusten en even niks te doen en dus wachten en dan verder te gaan waar je gebleven was en zo kan je het uitstellen denk ik.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

Ja klopt. Ik doe het ook. Niet dat ik vroeg klaar kom, maar je orgasme kan zo ook beter zijn.

Badge

Hoi jonge 14 ik vraag me af wanneer ik klaarkom met sperma als ik nu klaarkom komt er voor vocht uit en ik kom ook heel snel klaar zijn der tips voor om het orgasme uit te stellen  
 

als je snel klaar komt moet je proberen om met een ring te maken duim en wijsvinger en dan over je pik gaan dat is een manier om minder snel klaar te komen. 
 

Omdat je alleen voorvocht krijg kan idd aan je puberteit liggen probeer eens een week niet te rukken dan heb je grote kans dat het ophoopt en je meer sperma krijg probeer dat eens!

Reputatie 1
Badge +4

Waar is voorvocht voor?

 

Waar is voorvocht voor?

 

Volgens internet is voorvocht blijkbaar bedoeld om je urinebuis schoon te maken haha

Reageer