Skip to main content
Vraag

Waarom zitten er enge types achter me aan?

• August 2, 2026
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+3

Oke ik moest dit even kwijt ookal heb ik er geen last meer van maar toch ik kan dit tegen niemand zeggen, maar goed.

Dus wat ik wil zeggen er zaten dus letterlijk 2 jongens achter me aan. En er was eentje vanuit groep 2 en eentje van groep 3, maar oke dus die 2 jongens die van groep 2 was dus blijkbaar gewoon 7 jaar lang op mij verliefd. Hij zat niet in mijn klas, maaf toch en die andere jongen van groep 3. Hij was 6 jaar lang op me verliefd. Hij heeft dus letterlijk die van groep 3 heeft dus mij 6 jaar lang geachtervolgt op school echt waar overal waar ik heen liep hij liep gewoon achter me aan, maar ik weet niet hij was de lelijkste jongen van heel die school, maar hij was echt eng. 

Dus we hadden een keertje een boks les dinges geen idee hoe je het noemde. Dus niemand wilde met mij en hij moest verplicht met mij ik mocht niet weigeren. Dus we moesten stilstaan en elkaar raken op de handen dus wat hij deed hij slaat mij gewoon keihard met die f***** handschoen recht tussen mijn borsten dus zegmaar bij mijn hart ik heb dus op de grond moeten liggen van de pijn en ik heb lopen huilen en ikwas een meisje van 11 jaar oud. Dus weet je. WEET JE WAT ER TOEN GEBEURDE!!! Hij zat toen te glimlachen met zijn smoel en keek zovan heel griezelig naar een meisje en weet je hij kreeg helemaal geen straf ofzo ik lag daar kapot veel pijn te hebben, te janken en naar adem te snappen. En hij! Hij kon er ook gewoon mee wegkomen. Nou sindsdien mocht hij nooit meer in mijn buurt komen. En toen we de groep 8 musical hadden moest hij mevoor die kleuters vasthouden en dan loopt hij weer zo eng te lachen ik heb hem mij niet laten aanraken, maar ik was boos.

Gelukkig was ik hem wel kwijt eindelijk net als die andere an groep 2. Alleen hij was ook gewoon heel erg eng.

Dus ja ik moest de eerste klas overdoen dit jaar, maar ik ga wel over. Dus ik ben die types af. Nou ja van die wel, maar nu zit er een enge man van 50 naar me te knipogen. Echt w** dus ja ik ben gewoon n8et meer naar die lessen gegaan van die man hoor veel te eng. En school deed er niks aan🤬. Echt waar het is echt oneerlijk, maar goed datis verleden tijd.

Wel bedankt dat ik dit even kon zeggen.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

Tegenwoordig zijn jongens/mannen echt vreemde en gore wezens, de een staart de heletijd naar de meiden en de ander maakt vieze opmerkingen naar meiden.

Ik zelf kan daar met mijn hoofd echt nie bij. Respect hebben naar meiden is toch nie zo lastig??

Maar terug naar jouw verhaal, wel fijn dat je geen last meer heb van die 2 jongens alleen wel minder dat je nu een of andere man van 50 heb die je soort van lastig valt hopen dat je daar snel ook helemaal geen last meer van heb.

Groetjess

Forum|alt.badge.img+1

hangt ervan af, sommige hebben echt geen respect en gedragen zich als kleuters (zie mijn topic voor nog een voorbeeld...), maar hoe jij het zegt lijkt het alsof alle mannen dat zijn maar dat is helemaal niet zo, 

geen haat ofzo, dta wou ik even zeggen
vriendelijke groet
anoniememeid

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 3, 2026

@annoniememeid nee zo bedoelde ik het ook nie, er zijn zeker nog zat mannen met respect dat is helemaal waar